Skip to main content

Korralikud inimesed

"Arvasin, et õpetajate lapsed on alati hästi korralikud", teatas mu kolleeg pärast seda, kui oli teada saanud, et olen õpetaja tütar. Mina ei olevat õpetaja tütre moodi. Paraku ta ei täpsustanud, mida ta korralik olemise all silmas peab. Vaevalt, et ta pidas silmas töölauda... Sellelt avaneb tundmatule silmale tõepoolest eklektiline korralagedus. Ent mitte mulle - ise suudan neis lademetes hõlpsalt ringi pikeerida.
Mõtles kolleeg  juhuslikult (?) pillatud lausekatkega, mis ta mõtles, ent mind jäi piinama  - mis mõttes nagu korralik või mittekorralik?  - .... et siis mu "teine mina" ja see, kuidas ma teistele inimestele välja paistan.
Oma sisimas olen omaaarust tüütuseni korralik:) On terve rida reegleid (mõningad pedantselt korralikud kusjuures), mida igapäevaselt järgin ning mis lubab arvata, et olen pigem korralik kui mittekorralik.Osad on on kujundatud vanemate poolt. No näiteks, et pesen igal õhtul ja hommikul hambaid.Või töölt koju tulles vahetan riided ära.... Hommikuti teen voodi üles...  Mu köögis ja tegelikult ka kogu majas valitseb puhtus. Tallis üldiselt ka. Aias ka. No ok - aias on vahelduv korralagedus:)

Inimsuhted.
Ka siin eelistan korda ja korrastatust. Nooruses vast mitte, ent nüüd...  Jah. On väga selgelt välja joonistunud minu inimesed ja mitteminu inimesed. Mitteminu inimestega suhtlemist väldin - täiesti korrapäraselt ja ilma suurema draamata.

Muusika ehk?
Kuulan väga korralikku muusikat. Täiesti perfektsuseni väljatimmitut.Ent samas loomulikku. Seda ma suisa jumaldan.

Riietusstiil?
Jah, mul on paar bändisärki (swarovski kristallidega naistekas - Led Zeppelin Virginia plaadipoest N.Y-st, interneti poest tellitud Opeth jne), metallrihma jne. Väga korralikku kusjuures:P
Ja ka mul lemmikürp - kaamelivillast beduiinijakk- on korralikult vastu pidanud ligi 15 aastat.

Kõnepruuk?
No vahest kindlasti kasutan bändimeeste slängi teatud asjade nimetamiseks - on külge jäänud pikast kooskulgemisest. Pisut ka iti-meeste juttu. Vahest vannun - aga korralikult. Vene keeles ei oska üldse.
...ja...
ühesõnaga - täiesti korralik inimene olen.

Comments