Skip to main content

Oh, seda elu

Naljakal ajal elame.
Olen viimasel ajal juhtunud telekat vaatama ja sattunud peale "ühiskonnas käärivatele protsessidele
Teleka vaatamine on muidugi ilmselge viga. Ma koon praegu meeleheitlikult, sest see meeldib mulle ja telekast jooksvad talk-show`on vahelduseks oma mõtete- ja kudumismustritele.

Aga jah, nüüd ma siis vähemalt tean, et uus ajalugu on sündinud. Selgub, et  Ed.Bornhöhe, M.Metsanurk, Ed.Vilde jt eestlaste muistsest vabadusvõitlusest kirjutanud on  meisterlikult ekspluateerinud ja võimendanud ilukirjanduslikku väljamõeldist. Eks tule selle mõttega edasi elada. Et midagi ega kedagi polegi olnud. Huviga ootan, kas minu eluea jooksul muutuvad ajalooliseks väljamõeldiseks ka Suur Isamaasõda (tegelikult see ongi juba valeks tunnistatud nimetus) , Stalingradi lahing, Leningradi blokaad ja muud kunsti-, muusika-, filmi- ja kirjandusvaldkonda ohjeldamatult "toitnud" sündmused.  Ohjah, no mis ikka teha. Miskit peab ju kabinetivaikuses välja hauduma ja ega eestlane ongi olnud koguaeg Euroopa orgaaniline osa ja mingit metsas maatüki või hüti pärast madistamist pole siin olnud muidugi.

Aga muidu...on kõik ilus. Olin üle hulga aja perega koos. Palju muusikat, helgeid lugusid, mälestusi ja hetki, millest tulid uued helged mälestused.


Comments