Skip to main content

Kuldne sügis kodus

Juba kolmapäev. Aga kahjatseda pole midagi, sest ilmad on olnud sõna otseses mõttes kuldsed.
Tunnen mõttes kaasa kõigile, kel pole võimalik võtta ette jalutuskäiku sügisrüüs metsa. -  Milline tasakaal, kord ja seaduspärasus valitseb! O
Olen püüdnud end kohustustevabalt tunda ja suuresti on see ka õnnestunud. Olen kõike teinud... natukene. Lugenud-magistritöö kallal nokitsenud-veini joonud-hobustega tegelenud-niisama laiselnud. Mõned hetked olen lihtsalt koplis hobude juures istunud, imetlenud neid, ruskaa (soome k) ja päikesepaistet. Kasvuhoone on ka korrastatud:)

Üks kurvem asi ka. Et otsustasin ühel inimesel lasta minna. 
Hobustega tegelemist puudutab see teema... Tunnen end halvasti, ent arvan et talitasin lõppkokkuvõttes õigesti. Ka teised pereliikmed arvavad nii. Vahest on lihtsalt nii, et igaühel on aeg edasi liikuda ja midagi muud teha. Seda, mis teda köidab iga päev... mitte vahete-vahel. Vaid nii tuleb rahulolutunne (mis siis et üürikeseks ajaks, aga noored seda ei tea!) ja tulemused. 
Aga arvan ja loodan, et ta on juba mõistnud et nii on kõige parem. Eks oma põdemised põen omaette.

Jah, ja nüüd on vaja Rubiku kuubik taas kokku panna - leida teineteisele sobivad ratsanik ja ratsutaja. Homme ja pühapäeval hõivatud hobuteemaga:) Sekka püüan käia ujumas ja lugeda sinise ookeani strateegiat ja nii targaks saada, et analüüsida kuda on asjad ühes Eesti suurimas IKT ettevõttes.
 Järge ootavad Aristotelese ja Albert Schweitzer `i eetikad. 
 I like my studies.

Ja mulle meeldib mu elu:)



Comments