Skip to main content

Elu metsa veeres

Väheke ärritunud postitus tuleb. Seega - kes tänase vihaannuse juba kätte saanud, ärge parem lugege :)

Asi algas sellega, et 2 aastat tagasi otsustas mu koduvald mu hajaasustuses paikneva talumaja liita alevi koosseisu. Hulk aega oli minu koduse aadressi kuju järgmine: X alev, X talu.  Nagu Muhv nõudmiseni, eks ole.
Vahvale aadressile lisaks ilmnes peatselt tülikas ja häiriv kõrvalnäht - kui enne kuulus meie taluke küla piirkonda, siis saime ka tõhusat teehooldust. Suve jooksul käis traktor niidukiga, mis talu juurde viiva tee ( 300 m pikk) heina kasvu kenasti kontrolli all hoidis. Sügiseti ja kevadeti käis teehöövel auguravi tegemas. Idüll missugune, eks ole.

Aga nüüd.
Lõpuks on ilmunud tee ostsa tänava silt X tänav. Ma elan nüüd X tänaval, X talus. Ainus objekt tänaval. Nagu Vestmann Vestmanni uulitsal. See pole veel kõik. Ümberkaudsed inimesed on leidnud, et see "tänav" sobib ideaalselt näiteks kooli kehalise tundide läbiviimiseks, sest hobuseid on ju tore kaemas käia. Hoolimata sellest, et 50 m enne talu on hoiatav silt  - ettevaatust, kurjad koerad! Tullakse 20-pealiste inimgruppidena. Või siis pühapäeviti terve perega, lahtiselt jooksev labrador samuti seltsis. Arvake ära, mis juhtub kahe kaukaasia lambakoeraga taolisi inimgruppe teispool aeda nähes... Jah, mul 3000 m2 territooriumit piiratud n.ö kaukaasia lambakoera kindla aiaga (vundament + 1,80 aed). Ent võib juhtuda force majore,  värav halvasti suletud - mis iganes....

Mis ma tahan öelda? Oleme omalt poolt teinud kõivõimaliku, et inimesi hoiatada ja kaitsta. Samas tahame ka meie end kaitsta  - pole paremat valvurit ja kaitstjat pimedatel sügisõhtutel kui kaukaasia lambakoer. Seda enam, et  X tänavale tänavavalgustust ehk minu eluea jooksul ei teki:)
Kas tõesti nõiaring?

Ja va näruvott - teehöövlit pole uus tänav veel näinud. Hoolimata KOV lubadustest.


Comments

Eve Piibeleht said…
Moraal: kohalike omavalitsuse ametnikukesi on endiselt maksumaksja turjal liiga palju, kui neil muu, kui lollustega tegeleda ei ole...külarahva eemalhoidmiseks aga ei oska midagi soovitada.
Heli said…
Ega ma otseselt kedagi eemale ei peletagi, aga minu arust võiks inimestes rohkem ohutunnet olla.
Eriti kui suure hulga lastega tegu, kelle heaolu ja turvalisuse eest õpetajad paraku vastutavad on.
No äkki ikka ei ole igal pool, kus hing ihaldab, v.turvaline tatsuda...