Skip to main content

Järjekordne Radetzki marss on lahti löödud...

Mul oli perfektne aastavahetus. Olude sunnil olen taolist "pidu minus eneses" olukorda kolmandat aastat praktiseerima pidanud. Esimene oli kurvavõitu, ent nüüdseks olen üksiolemisega harjunud ja naudin seda. Ei kipu kusagile.

Omal moel möödus ka minu vanaaasta õhtu laval olles. Saunalaval. Jube hea on ainuüksi endale sauna kütta - ei pea muretsema ja teisi tagant utsitama, et nüüd jahtub ära. Pean lugu mittesajakraadisest saunast. Seetõttu on mulle ka raske kompanjone saada.
Saunaaknast vilkus õuelaterna küünlatuli Bibi juurest. Tunnen ikka puudust temast.

Kui õhk raketipaukudest kärisema hakkas, läksin talli. Keerasin Klassikaraadio pisut tugevamaks ja krõbistasime hobudega koos porgandeid:) Bonham tudis juba ammu köögipliidi ees ja seekord jäi tal ilutulestikuga võitlemata.

Uue aasta telefonikõned kaasalt ja pojalt. Mõlemad Eesti erinevatest otsadest:) Kaminatuli. Kaasa sätitud vanaasta sekser. Mitte sekseri:), vaid valik mereande, mida jumaldan.

Täna, 1. jaanuaril võtsin samuti iisisti. Toimetasin ja mõtlesin omi mõtteid. Ma pole seda tüüpi, kes plaanib, et vot uuel aastal, siis.... Tallis, bokse tehes ja Viini Filharmoonikute uusaastakontserti kuulates tabasin end mõttelt, et üsna mõnda aega loendan aastaid Radetzki marsside järgi. Oma 10 aastat küll juba. Sest seal on kõik öeldud, mida ühele inimesele aasta pimedaimal ajal vaja.

Ikka iseenda taktikepi järgi, mitte kellegi teise!

Comments

Anonymous said…
Kõike ilusat ja head sulle uuel aastal!
Millie said…
Happy New Year!
Eve Piibeleht said…
Imeilusat uut aastat Sulle, hopsidele ja kutsale!
Anonymous said…
et ikka orkester kõlaks!
Anonymous said…
Rõõmurikast uut aastat sulle ja su perele!
joanamari said…
minugi sõbs helistas ja küsis kas saunas käidud
seekord oli aastavahetus keset nädalat ja ei ma ei käinud saunas kuigi oleks võinud
oleks ka sinna lavale saanud
kirikuliste ees sai juba lauldud
head uut aastat