Skip to main content

Isiklik energiasäästlik mõttelaad

Energia jäävuse seaduse kohaselt energia ei teki ega kao, vaid muundub ühest olekust teise või siis kandub ühelt liigilt teisele ühest liigist teise ja kandub ühelt kehalt teisel.
Nimetet seaduse rakendumise tõttu kevadperioodil ei ole ma eriti kirjutamisaldis -  olen aktiivselt hõivatud energia muundamise protsessis.

Nii nagu igal kevadel, on ka nüüd lisandunud mõne lisakilod, millest püüan vabaneda. Nooremas eas ei mõelda väga oma isikliku energia raiskamisele, ent minusugune juba mõtleb. Nimelt on mul üüratult kahju raisata oma isiklikku energiat niisama. Niisama tähendab metsarajal jooksmist, jõusaalis higistamist, aerooblemist jne jne.

Ma tahaks, et mu energia leiaks uue väljundi ühest olekust teise muundumise läbi:)

Niisiis,  on mul selleks nädalaks täiesti oma treeningprogramm välja töötatud:

iga päev  vedada 1 käru täis kompostikasvu hoonesse ning see vana mullaga läbi kaevata. Komposti hunnik asub ~20 m kaugusel ja seega annab taoline tegevus miksituna kaevamisliigutustega täiesti arvestatava koormuse.

Energia jäävuse seaduse rakendumine:

Sisend: isikliku energia kasutamine
Oodatav väljund: 
1)rammus mullapinnas, millest võrsuvad tomatitaimed
2) gluteenivaba tomat, mis rõõmustab nii mu külaliste kui iseenda seedekulglaid.

M.O.T.T

Comments

ritsik said…
oo kui ilus roheline sul kõik on!
Ps, kühveldamine-kärutamine värskes õhus tekitab maru hea söögiisu :D
Urmo said…
Tegelt energia muundub ühest liigist teise ja kandub ühelt kehalt teisele :)
Heli said…
Urmo:) korrektiivid tehtud.
Aga nüüd läks vist veits segasemaks? Põhimõtteliselt tahtsin öelda, et mu energia oli suunatud teise energiasse. Rohelisse:)

Ritsik, see kipub paika pidama, ent mul on köögis külmkapi lähedusse lõksud ülesseatud: kooritud porgandid, kaalikad jm jänese toit:)
Heli said…
Hoopis teisest asjast, aga... mul on nii kahju, et unenäonõiakese blogi ongi kadunud.
Loodetavasti valmistub ta võimsalt Walpurgi ööks ja tuleb pärast kevadist ringikihutamist tagasi...
Bianka said…
Ta ongi tagasi tulnud. Vaata minu blogis terase pilguga ringi ja küll sa ta ära tunned.
muusake said…
Kus hundist räägid seal nõid kohal...;)
Heli said…
Tänud Biankale! Vaatasin teraselt ringi ja aimasin samuti:)
Welcome back, Muusake!