Skip to main content

Nädalalõpp

Olen samasuguse õhinaga nagu paljud teised modelleerinud oma sugupuud geni.com nimelises andmebaasis. Tulemus: astusin kirjavahetusse onutütrega, kellega viimane kohtumine jääb 30 aasta taha.

See nädal on toonud erilised viivud.

Ühel päeval jalutasin töökohast Komeeti kindla eesmärgiga - tahtsin midagi head. Päike valgustas linnakatuseid, jõin klaasi rivaneri ja sulatasin suus vaarika-besee rulli. Iseenda aeg.
Poeg juhendas, et peaksin iga päev kasvõi pool tundi vaid iseendale suutma mõelda:) Mitte kellelegi ega millelegi muule.

Majaümbruse kõntsa kokkukraapimine.
Lumi on läinud.
Puhastustöö tulemus on kohe silmaga näha, mis loob mulje, et teen midagi tõeliselt vajalikku ja käegakatsutavat. Metsatukas sekundeerivad sajad linnud. Tänavu on nad kuidagi eriti elevil või on neid rohkem. Vilgas vidin kostub igatahes varavalgest pimedani. Koidu ajal kuulen seda isegi läbi seinte. Talvine vaikus on murtud.

No vot. Ja nii olen saanud istuda pleedimässitult paar korda seda elu ja ilu kuulates. Ja nii hea meel ja kerge tunne on , et  see kõik toimub igasuguse inimsekkumiseta.
Igal aastal.

Comments

Anonymous said…
ja blogikujunduski on kevadiselt kena :)
helle said…
Tahtsin ka blogikujundust kiita. Kõik, kõik on uus aprillikuus.
Alles täna ma tunnen, et kevad on mu ihuliikmed lahti sulatanud.
Tark poeg sul, oskab head nõu anda!
Leelo said…
nii see on, et iseendale m6tlemine on see k6ige vaevalisem.. vahemalt m6nedele meist. samas ikka hea, et keegi meid suunab ;)

mul on suveplaanid enam-vahem paigas: olen alates 3. juunist 11 paeva Eestis!
Bianka said…
Oled vist kolmas blogi täna mul lahti klõpsata ,mis on uue kujundusega!!! Sinu oma on kõige ilusam.

Mis küll toimub? Ilmselt kevad südames. Minul ka, kuigi kujunduse muutmise jaoks pole küll mahti saanud, möllasin niisama õues.
Heli said…
Blogikujundust soovitas muuta Ritsik:) Tegelikult olin ise ka otsustanud pimedast talveurust loobumist.
Muide, kogu blogi kujunduse muutmine on üsna lihtsaks muudetud arendajate poolt. Mul kulus ~10 min.
Kõik gadgetid (teiste blogide lingid jne) jäävad alles. Kõige rohkem võttis vast aega uue template-vormi (taustapilt) valimine ja html koodi õigete pikslite arvu sisesamine selliselt, et youtube latakad ära mahuksid.

Igatahes - tore, et meeldib!

Leelo, loodan väga et kohtume Eestis. Mina peaksin kõigi eelduste kohaselt samuti olemas olema:)