Skip to main content

Aeg lendab

Käisin nädala sees lillepoes. Arveldamisel oli mul vaja kulutšekki ja kui asi kuupäevani kirjutamiseni jõudis, ohkas umbes minuvanune florist südamest: "...juba kümnes oktoober...". Neljakümne piiri ületanuna tõden samuti, aeg lendab nii kohutavalt kiiresti. Kolks! - ja nädal... sügis vaheldub talveks ja varsti on taas suvi.

 Kusagil FB seinal  /jah, ma käin seal endiselt vahel/ märkasin arutlust, et suvi on kuidagi vulgaarne. Teema keerles palavate ilmade ja liigselt paljastatud inimeste ümber. Minu silma suvine garderoob küll ei riiva ja vulgaarsust võib vabalt kohata mistahes aastaajal. Pealegi... inimesed on vulgaarsed, ent looduses see puudub täielikult. Ei ühtegi mõttetut, ülepaisutatud/pingutatud tegevust.

Olen endiselt ka suve ja eriti augustikuu lõpu lemb. Ent tänavune august vuhises kuidagi imekiiresti mööda. Mul ei olnudki mahti (või tahet?)olla selili võrkkiiges, vahtida tähtede kukkumist ja unustada kõik ümbritsev.  Aga samas juhtus nii palju muud mäletamisväärset. Las see olla mul lihtsalt meeles.
Ja... mul on kirjasõber. Tõeliselt innustav ja tore inimene.

Comments