Skip to main content

Kirjutamismaania

Üks mu armsalt aus tuttav sõnas mulle kord, et võrreldes algusajaga, olla mu blogi paremaks läinud. Mõte või mõttetus tulevat selgemini esile. Aga et... arenemisruumi veel on:)Temale näiteks meeldivat, kui päevakajaline mõte (või mõttetus) on blogija poolt kokku võetud ~ 5 maailmakõikse filosoofilise lausega.

Sedasi kirjutada on päris raske. Minu arvates saab sellega suurepäraselt hakkama Triangel. Ja need laused on tal veel nii kihvti irooniaga (s.h enese) vürtsitatud.

Minul ikka seda va tolmu tuleb. Aga ma kirjutan ju esmalt endale. Seejärel temale. Ja siis tsenseerin nii endale, temale ja teistele. Kõlab nagu skisofreenia:)
Aga mulle meeldib selline teatud mõttes isetu kontakt.

Comments

Triinu said…
Ma olen praegu siiralt liigutatud. Ise arvan kogu aeg, et kirjutan lohisevalt ja igavalt, seda toredam on sellist tunnustust sinu juurest lugeda.
Sinu blogi meeldib mulle just oma mõtlikuse poolest ja sellepärast ka, et sa kõike välja ei kirjuta.
Heli said…
Keep going, Triangel:)