Skip to main content

Pilte kah!

Töövabad päevad möödusid peaasjalikult kodus.
Jaagu sünnipäev oli ainus erand. Palju armsaid vanu tuttavaid ja sõpru.
Ja ega ma "halastanud" ei neile ega endale:) Kõigiga sai juteldud ja joodeldud. Kõi
Ööbisime autos (pehmetel patjadel!) ja hommik inimtühjas päikest täis kontsertpaigas ärgates oli sürreaalselt imeline. Hoolimata tuhandest haamrikesest mu peas.

Edasi... edasi sõitsime tasa-tasa Tapurlasse, kus pojaga kohtusime. Mati sai flöödiäratuse Blowin`in the Wind saatel... Atu praadis mulle muna koos leiva ja värske tilliga - oh, kus maitses magus see!:)

Koju saabudes läitsin Jaanitule ka. Olgugi, et selleks momendiks olin juba üksi jäänud. Lihtsalt... üks vaibake oli oma aja ümber saanud ja nii ma seda õhtusumeduses kärsatasin koos tuulte poolt allaräsitud õunapuu ja kuuseokstega.

Kuniks tuli... Mari:)

Ilus oli.



Comments

Millie said…
Looking great!
Enjoy your weekend!
Heli said…
Dear Mill! Thank You!
Unfortunately i have to work on this weekend (tomorrow to Luxembourg), but... it will be my last working week before vacation;-) My hammock is waiting for me...