Skip to main content

AA

Tere! Minu nimi on...
Olen kütkestatud.
Täna jälle joon veini.
Eile mitte.
Homme - eks näis.
Ülehomme-kindlasti!
Üleülehomme - kohe absoluutselt kindlasti, sest on Pupsi juubel.
Viinamarjadel on oskus päikest talletada ja seda sõnumit isegi laagerdunud olekus edastada:)
Ja mis kõige tähtsam - In vino veritas! - mida iganes see praeguses kontekstis ei tähenda:) Joon kõikide ja mitte millegi terviseks.
Ja kadugu primitiivsed kitsarinnalised madalate huvidega inimesed!
Tulgu päikseliste viinamarjade aeg!
Kuidas saaks see võimalikuks, aah?

Comments

Anonymous said…
See on võimalik.
Päike seespool teeb viinamarjad magusaks :)
Ja tegelikult on ju elu ilus. Kes väidab vastupidist, see elab ilma päikeseta.
lishu said…
ILUS hommik MOZARTIGA, AITÄH!
lagrits said…
Ma ei tea, kas asi on viinamarjades, aga veinipiirkonda elama asudes märkasin küll, et inimesed on keskmisest rohkem ilusad ja head. Päikeses ei saa asi olla, sest Luksemburgi ümbrus on üldiselt väga sombune koht :)
Ja seda olen ka märganud, et mõõdukas koguses veini lülitab rumaluse märkamise sensorid välja. Õlle või kangete napsudega see niisama hästi ei toimi.
Eve Piibeleht said…
Mozart oli jumalik ja vein on jumalate jook. Töötegemine, sinder, kipub veinijoomist segama. Autojuhtimisest parem ei räägigi, põhimõtteliselt ei joo, kui rooli peab minema. Nii jääbki võimalusi väheseks...nuuts.
ritsik said…
Mul paneb hapumat sorti vein kõhu valutama :(
seega tuleb otsida sisemist viinamarjamärjukest!