Skip to main content

Põgari Sassi

Pupsi sünnipäev Põgari Sassil. Kõlab nii nagu vähemalt Pokumaal käik. Enam-vähem nii ongi, kuigi... Pokumaale pole sattunud.
Igatahes teevad kogunejad aasta-aastalt samu toiminguid: saabuvad-kütavad rehielamut soojaks-valmistavad ühiselt mõnusalt tummise õhtusöögi.
Ja juurde haugatakse marineeritud küüslaauku ja omatehtud kurki. Ja peale juuakse viina.
Vaid partnerid vahest vahetuvad:) Põhikoosseis sama.



Saamatus vol2 leidis samuti aset: nimelt olen ma väga kehv autoga tagurdaja. Oskan seda vaid kuidagi peeglite järgi. Taluni viis vaid üks tee, kust pidi hommikuses lumevalguses tagurpidi välja sõitma. Peeglites sulas lume ja raja piir ühtlaselt valgeks lumevalliks.
Kõik õpetasid, kuidas ma peaks rooli otseks keerama. Khmm, millal on rool otse?
Õige vastus: siis, kui rattad on otse.
Aga kui ma olen rooli taga, siis kuidas ma rattaid näen, aah

Comments

ritsik said…
mul tekkis eile sõidutunnis täpselt sama küsimus :P
a ma arvestan, et kaks ringi rooliga ja siis võiks otse olla.
Heli said…
Hehh, paraku see ei toimi kui hakkad peeglitesse vaatama (vähemalt minu puhul)- siis läheb meelest ära, mitu tiiru kruttisid:)