Skip to main content

Muusikameem

Muusikameemist ma küll loobuda ei suuda:) Sesamy teatepulk.


Küsimus 1: “Kui sa saaksid vabalt valida kõikide maailma muusikute ja ansamblite seast, siis kes võiks sinu pulmas esineda ja millist lugu sa nende esituses kindlasti kuulda tahaks (ei pea nende enda laul olema, võivad coveri teha)?
Küsimus 2: “Millist laulu sa iseenda matusel kuulda sooviks ja miks?”
Küsimus 3: “Leia kolm blogijat ja põhjendades muusikavalikut seosta neid mingisuguse ansambli, plaadi või lauluga ning ulata neile teatepulk edasi.

1. Pulmavärk on üsna keeruline. Esiteks, mul on olnud ühed pulmad. ~60 inimest oli kohal. Ega ma end väga mugavalt tundnud. Tõttöelda... ei mäleta isegi seda, milline lugu kõlas pulmavalsina. Aga ma ei olnud ka ise pulmakorraldaja ja ei teadnud midagi selle organiseerimisest või valikutest vms.
Kui aga valida saaks ja kui ma tõesti selle loo abil  midagi erilist tahaks öelda, siis vast 1.osa Mozart`i mažoorsest sonaadist:



2. Matuste kavandamine elusolemise ajal on piisavalt omapärane tegevus:) Aga ma valetaks, kui ütleksin et sellele mõelnud pole. Loodetavasti on mu head sõbrad mu matustel ja arvan, et neile kõigile meeldiks see lugu:) Ühtlasi oleks see tänuavaldus armuliku Elu vastu...



3. Uhh... mis nüüd küll saab:)

Thela. Thelat valisin iseloomustama Marillioni Lavender. Sest see on täiega Thela lugu:) Sama habras, ilus, igal kevadel õidepuhkev, külmadest haavatav... samas jõudu andev ja hingerõõmu toov.  Ja Thelale meeldib Marillion.




Sjgelle. Sjgelle on arvar, puhas ja selge. Rahu sisendav. Sestap see lugu. Hoolimata minoorsest, igatsevast laadist on meloodias sedavõrd palju lootust, tarka mõtisklust.



3. Lagrits. Sest ta on kuidagi....reibas ja andekas. Eestis haruldane nagu  Vivaldi Agitata da due Venti esitajagi. Barokib, ühesõnaga.

Comments

helle said…
Oi, Heli! Mis Sa nüüd tegid?!! Kõige raskem meem, mis mulle seni saadetud.
Eks ma mõtlen mõne päeva, siis teen ära.
Kõike ilusat Sulle!
Heli said…
Oli tõesti krõbe - ses mõttes, et emotsioonirikas:) Aga Sa saad hakkama!
Elsa said…
Oi, Heli, sellise muusikaga pulmas ma vist vaheldumisi nutaks ja naeraks, ainuüksi muusika pärast ;) Väga mõnus pala ja esitus! :D
Heli said…
Jah, aga enamasti on pulmad traditsiooniliselt... saaremaavalsised:)
lagrits said…
Olen kuulnud paljusid ütlemas, et barokk on igav. Minuarust on hoopis klassitsism muusikaliselt igav. Liiga mainstream, kui nii võib öelda. Nii et selles mõttes läks täppi :)
lagrits said…
...ja mitte ainult selles mõttes - reibas ja haruldane oli ta tõesti ning kordades andekam kui mina - vähemalt laulmise osas :)
(kuigi, ega mina oma häält niimoodi koolitada laseks)