Skip to main content

Maagiline L. ja M.

Oli maagiline nädal.
Aitäh, Leelo!

Su üllatus oli mulle tõesti suur-suur tunnustus.
Kolleeg ütles imetlevalt - on sul vast sõbrad, kes sind niiväga hoiavad! Kogu see pastelne küllus võttis mind sõnatuks. T.-d ka:)
Ja püüan järgida Su kirjapandud, täpselt sõnastatud ridu... Aitäh!

Aga jah... kuidagi kõik oli maagiline. Lõppeks sai vaadatud film "It might get loud". Võluv ja minu jaoks lõpuni mõistetav. Film Muusikast. Sõnum, mis läbi stooride välja koorus oli loosungivaba ja üheselt arusaadav. Muusika ühendab inimesi. Muusika mõjutab inimesi. Hetk, kus White Stripe`i solist kuulab oma lemmikpala...Või siis Jimmy Page järjest enam vibratsiooni koguvat lugu. Või Edge mere ääres oma kajade ja efektikastidega... Nende inimeste pilk ja lakoonilised kommnetaarid on mulle rohkemmõistetavad kui enamik inimkeelset kastitäites A4-des, nädalast-nädalasse kanduvat müra.
Ja Jimmy Page näeb lihtsalt VAPUSTAV välja oma pitsidesse kängitsetud must-valges kontrastis. Mustast on saanud lumivalge (juuksed!).
Neil kolmel oli lisaks ühisele armastusele, kitarrimängule, veel üks ühendav joon - nende ilme, õigemini silmavaade... kui nad kuulasid muusikat.
Ja muusika, mis taustaks kõlas... Vapustavad mälestused.
Kümmekond inimest, kes olid CCP-s filmiseansil, ei saanud ka tiitrite lõppemisel minutipealt jalgu alla.

Mis veel?
Käisin ühel töövestlusel võimaliku projekti suhtes. Põnev oli. Pikaks venis.
Märkasin, et kui ilus võib olla keskeale lähenev naine (üks intervjueerija). Enesekindel, silmad särasid, tark.

Sel nädalal olen enamasti uinunud Maagi saatel. Kaunid ja müstilised unenäod. Ikka sellised, et vahest olen ärgates seiklustest väsinud:)

Järgmine nädal tööasjus Bonnis. Huvitav, kas seal on vähem lund?

Comments

Leelo said…
k6ik ongi hasti, kui Sinuga on k6ik hasti! kuigi Su kirjaread t6id mulle kohe pisara silma ;)

palun tule mulle kylla, on ju Bonn siit vaid pool paarkymmend minutit rongi/trammiga!
Anonymous said…
This comment has been removed by the author.
Leelo said…
p.s. lund on ainult natuke, sest reedel hakkas sadama. tana oli pisut alla nulli. ootan!
Heli said…
Tõesti nii vähe maad vahet? Kohtuksin suurima heameelega. Kas kolmapäeva õhtul sobiks Sulle?
Või teisipäeval?
Jäta mulle palun meilile sealne nr.
Esmaspäeval pusin oma ettekande kallal. Mu geograafiaalased teadmised on ikka v. nõrgad - ei tulnud varem selle peale, et need linnad nii lähestikku...