Skip to main content

Saame tuttavaks:)

Avastasin, et minu blogisse jõutakse nii LinkedIn, FaceBook`i kui ka erinevate feed mootorite kaudu. Ligi 50 inimest kokku loevad püsivalt nii mu hobude/kutsude elu kui ka minu kõigest ja mittemillestki elu. Mulle see arv meeldib. Just parasjagu.

Mu blogidel on püsilugejad: Saksamaalt (rohkem kui 1:), Belgiast (rohkem kui 1), Inglismaalt (1), Hollandist (1), Ühendriikidest (rohkem kui 1), Eestist (rohkem kui 1) jne

Saame tuttavaks!

Uudishimulik nagu ma olen tahaksin teada:

1. Kas oleme kohtunud ka päriselus?
2. Kas pead ise ka blogi? Kui jah, siis palun jäta aadress!
3. Kuidas mu blogisse sattusid?

Liana, Pingipoolik, Ritsik, Lagrits, Sjgelle, Urmo, John Smith....teie ei ole kohustatud vastama, sest teid ma tean:)  Ja ega vastamine pole muidugi kellelegi kohustuslik, aga noh... ikka see va uudishimu.

Comments

Leelo said…
ikka loeme ;) iga paev uurime asja, kuidas elu Maarjamaal kulgeb, nii hobustega kui ilma ;)

1. oleme kohtunud ka pariselus, suvel 2008, Sinu ilusas kodus, kui ma olin Taiwani 'kodutuna' armsas Eestis patareisid laadimas ;) Su innukus kasvuhoone rohimise vallas on mul siiani eredalt meeles.. ja need ilusad istumised Su suures koogis.. ning Sinu ja Su kaasa sydamega tehtud toidud.. minu jaoks tahendas see t6elist kodutunnet ja -soojust, mida ma nii mitme aasta jooksul polnud tundnud. olin teie juures vaga 6nnelik, aitah selle k6ige eest!

2. p6him6tteliselt enam ei pea. esmane isiklik blogi muundus salajaseks, mida vaid 2 inimest loevad-kirjutavad; Hiina-alane eestikeelne uudisblogi ja minust sinnapaika, kui Euroopasse toole naasesin. k6igeks on oma aeg.

3. olin kaua enne meie IRL kohtumist leidnud Su blogi (kahjuks enam ei maleta tapselt, kuidas, aga kindlasti kellegi teise blogrollist) ja jain seda lugema. mind v6lus Su peen tundlikkus, avameelsus ja kaunis profiilipilt.

Su blogid on siiani headeks kohtadeks, et m6ttes kokku saada. ma pelgan hobuseid ja suuri koeri, aga selleparast ma just loengi ka Su teist blogi--arusaamine on tahtis! soovin Sulle tahtmist jatkata! tervitustega Nordrhein-Westfalenist ehk Koelnist!
Urmo said…
Ma küll ennast mõni päev ise ei tunne.
Kaamos said…
Läbi Sjgelle blogi sai hakatud käima, nüüd siis muudkui käin ja uudistan.
Hea lugemine, mõnusad mõtted - mis põhjust veel vaja oleks?
Anonymous said…
päriselus kohtunud ilmselt ei ole (ehkki mine tea, maailm on ju väike); blogi pean alates septembrist.
ja sinu blogisse sattusin hoopis ühe teise blogi kommentaariumi kaudu :)
helle said…
Ma lugesin Sinu blogi tükk aega varem, kui sain teada, et tunnen inimesi Sinu lähedaste hulgast.
Esimene kindel märk oli 1 foto, kus täitsa iseseisvalt tuvastasin mulle tuttavad inimesed.
Noh, ja siis veel see ühine päritolumaa.
Eesti on nagu päkapikumaa - siin tunnevad-teavad kõik või peaaegu kõik üksteist.
Unknown said…
Tere!

Me ei ole kohtunud, ma ei tea Sind ka kaudselt, ma ei tunne kedagi Su lähedaste hulgast, vähemalt pole tuvastanud.

Sattusin Su blogisse vist thela blogi kaudu (keda ma ka ei tunne). Meeldis lingitav muusika ja selle kommentaarid. Hobustega ei ole mul endal mingisugust sidet, aga neist on ka tore lugeda.

Ise blogi ei pea.
Elsa said…
1. Kas oleme kohtunud ka päriselus?
Oleme :) Kunagi oli meil ühine tööandja ja ka hiljem oleme tööalaselt ühise laua taga istunud ;) Blogitutvus tekkis hiljem...

2. Kas pead ise ka blogi? Kui jah, siis palun jäta aadress!
http://elsapesa.blogspot.com on viimane viide, kuigi hetkel ju varjusurmas jätkuvalt (A) Aga küll kord tuleb aega...


3. Kuidas mu blogisse sattusid?
Ma õigupoolest ei tea enam, kumb meist esmalt teise blogisse sattus. Igatahes ma tean, et enne üht konverentsi, kus sina esinejana ja mina osalejana kaasa lõin, ma virtuaalset sind reaalse sinuga ei seostanud ;) Aga sestpeale on kohe hoopis erilisema su blogi silmata, ikkagi aknake mu töisesse minevikku ka... heast muusikast ning muudest mõtetest rääkimata :)
liisu said…
ei ole kohtunud, aga võiks küll!
Anonymous said…
Kohtunud ei ole, arvatavasti hakkasin lugema ajal, mil veel blog.tr esikal käisin uusi blogisid avastamas ja no sa käid aeg-ajalt mu blogi ka lugemas.
linni said…
Kohtunud ei ole, Sinu blogi leidsin läbi Triangeli. Loen siis, kui kodus üksi olen ja aega arvuti taga pikemalt istuda. Tööl ju muusikat kuulata ei saa.
Annika said…
Olen seda blogi juba vähemalt aasta jooksul aeg-ajalt kiiganud.
1. Päriselus kohtunud ei ole. See blogi tundub lihtsalt nii mõnusa auraga paik oma mõnusa maaelujutu ja hobustega. Palju on tuttavat, sest elan ise ka maal. Hobuseid-koeri veel pole, aga maal on mõnus ikkagi.
2. Minu blogi:
http://hingekodu.wordpress.com/
3. Vist thela blogi kaudu, keda ma ka isiklikult ei tunne, aga kelle maaelujutud mulle ka meeldivad.
Tegin ise ka oma blogis mingil ajal nö loenduse, vastanuid oli üllatavalt vähe. Ise siis pigem jätan endast märgi maha, nii tundub õigem.
Annika
Heli said…
Suur tänu kõigile, kes võtsid vaevaks endast märk jätta! Väga meeldiv tutvuda! Leidsin ka oma feed`i lugejasse täiendust:)
muusake said…
Mind sa vist tead ka juba, aga kohtunud me ilmselt selles elus ei ole. Eksole. Tead ka ilmselt, kuidas ma olen sind lugema hakanud...;)Sul on kõik see, mis minul puudub ja midagi veel- seepärast vahel ikka juhtun sind lugema. Jõudujätku ja südamest!:)
D. said…
1. Ei ole reaalselt kohtunud.
2. Sattusin Su blogi lugema täiesti juhuslikult läbi selle, et olid ühte blog`i kommenteerinud.
3.Ise ei blogi, pole kuidagi aega selleks. ;)

Aga lugesin Su blogi huviga ning nüüd on Sul üks lugeja Austriast juures.

Kõike paremat!
Heli said…
Hea D. aitäh, märgi jätmise eest! Tore! Austriaga on mul pärast reisi kuidagi eriline side:)