Skip to main content

Märgid

Kuninga kõne vaadatud. Oli tõesti hea ja kaasahaarav.
Mõlemale meeldis.

Filmi lõpus juhtus vaid äpardus - lõhkusime kogemata pop-corni karbi ja lõpusisu valgus põrandale. Jube piinlik, aga noh... juhtub.

Olen suunaks võtnud end samuti parandada.
Kunagi algas üks meie sõnelusi teemal et... mulle pole vaja neid õhtusööke kodus. Et see pole see, mida ma vajan. Olin jah selline alp naine, kes nõudis teistsugust tähelepanu ja vähendas hõrgutiste mõju, mis õhtuti, pärast pikka tööpäeva õdusas ja soojas köögis ootamas. Tegelikult saan nüüd aru... kui rumal olin. Ja ei märganud märkamis- ja armastusväärset. Õigemini: ei tahtnud märgata. Sest solvumine ja isekus olid üle.
Jah...

Reisikihk leidiski väljapääsu ja mõningase kaalumise järel osutus seekordseks reisisihiks Küpros. Lähme üle hulga aja kahekesi.

Comments