Skip to main content

Naistejutt

Pole midagi mõnusamat, kui pärast töist nädalat lubad endale pisut kulutamist. Minu kulud läksid seekord täiesti eesmärgistatult kreemidesse ja muudesse maist heaolutunnet tõstvatesse vahenditesse.
Olen kreemide sõltlane. Niikaua, kui end naisena mäletan, on ka kreemid olnud:) Igasuguseid on proovitud  - kalleid ja odavaid. Mõni  Body Shopi kehahooldustoodetest on alati vannitoas olemas - need on lihtsalt parimad! Eriti kehakreemid...
 Praegune valik on vahepealne. Kevadel avastasin odava ja hea kreemi. -Olin teel ujulasse, kui meenus et näokreem ununes koju. Põikasin kodukoha Maximasse ja ostsin Eveliine kitsepiima näokreemi. See osutus sedavõrd mõnusaks ja heaks, et praegu juba kolmas purk käsil. Siiski... talviseks perioodiks on vaja miskit tõhusamat. Tänane valik oligi Dr Hauchka (kirjutatakse vist nii... pole kindel, ent ei viitsi tsekata) roosikreem. No mõnus, midagi muud pole kosta... Nägu lõi kohe särama!

Nii ongi mul täiesti täiuslik reedeõhtu - tuul ulub õues, elamine on soe ja õdus. Ninakõditav roosilõhn viib mõtted suvele ja Thela roosidele:)
 Lill. Ikka lill.

Comments

lagrits said…
Saksa orto järgi ikka Hauschka. See on kohutav: just harjud ära ja kirjutad lõpuks ometi Deutschland õigesti... ning siis hakkad teistes keeltes kahtlema, et kas on ikka ch või sh või šš või...

Tunnen Lumenest puudust. Lähim müügikoht on Taanis. Ma vist olen ikka põhjamaa naine, kõik muu võib tulla ja minna.

Aga vannitoas on alati midagi, mida jälle Eestis ei ole. Selle raha eest parim kehamääre: http://www.ciao.de/Alverde_Korperbutter_Macadamianuss_Karitebutter__8236117
Heli said…
Jah, mul on veel neid probleemsõnu - Friedrich Nietzche?, Albert Schweitzer?

Tänud pildiga lingi eest - kui sinnakanti juhtun, proovin kindlasti järgi. Koostis tundub hõrgutav:)