Skip to main content

Võrdlemisest

Palju probleeme (kui mitte enamus) omavahelistes suhetes saavad alguse võrdlemisest.
FB fotoalbumid, TV, blogid jms stuff võimendavad võrdlusmomenti veelgi... Ma pole kindel, ent usun et kunagi olid inimesed sellevõrra rahulolevamad ja õnnelikumad, et puudus laiahaardeline võrdlusmoment.
Ainult naabrid olid pinnuks silmas :)

Aga nüüd...
Jah... kui mitmeid kordi olen end "kuriteolt tabanud", et  nänänää, temal on nii ja minul mitte...  Temal tuleb kõik mängleva kerglusega, mina pean rassima ja roppu vaeva nägema...
Viimasel ajal olen täiesti teadlikult probleemiga tegelenud. Ehk siis - püüan üldse mitte võrrelda.
Austada omaenda valikuid ja elustiili. Leida, et just nii on hea. Või siis - leppida teadmisega, et kui oli otsustamise koht, siis ma kas a) lõin põnnama, b) ei mõelnud tõsiselt tagajärgedele c) ei viitsinud üldse mõelda... :)
Palju lihtsam on sedasi elada.
 Ja FB fotoalbumites sorida:)
Või TV-d vaadata...
Et ei võrdle. Ei suhesta.

Näiteks täna.... hommikul... köögiaknast paistvat rohelist platsi silmates, turgatas korraks pähe, et sinna võiks rajada, disainida samasuguse aianurga nagu ma nägin ....x.....
Õnneks, ilmusid samal ajal pildile aiatagused - mõistsin lihtsalt, et see ongi mu võrreldamatu pilt. Ja elu.


Comments

Eve Piibeleht said…
Hmm...see mänglev kergus on küll suhteline mõiste. Ma ei tea vist ühtegi inimest, kellel oleks kõik ka tegelikult mängleva kergusega kätte tulnud. Välise sära taga on tavaliselt veri, higi ja pisarad.
Nautigem seda, mis meil on.
Anonymous said…
Just, võrdlemine on kurjast!

(ilusat ja hääd soovib lishu)