Skip to main content

Post

Uue postitusega on läinud nii, et olen mitmeid kordi alustanud ja pooleli jätnud.Vahepeal kerkis taaskord päevakorda blogimise jätkamine.Siiski.... - jõudsin arusaamisele, et blogimine on võrreldes teiste sotsiaalmeedia võimalustega mulle kõige sobivam.
FB-st tüdisin juba jupp aega tagasi ja praeguseks hetkeks olen oma konto deaktiveerinud. Twitterist ei arva üldse midagi ja muud keskkonnad (google+, orkut jne) ei köida üldse.

Blogimisega läheb mul juba viies aasta. Staažikas juba. Seega tean, et ajutine mõõnaperiood kirjutamises möödub ja tunnen taas vajadust end võrgupäevikus väljendada.

Olen viimasel ajal sageli oma vanu blogipostitusi lugenud. Tegelikult on ääretult tore (taas)avastada oma kunagisi mõtteid ühes või teises teemas ning võrrelda arenguid..., ka taandarenguid. Viis aastat on siiski väga pikk aeg blogimise mõttes... olgugi et ajaliselt  möödunud linnutiivul.

Seega, blogimise suurim võlu minu jaoks ongi peatada aega  oma mõtete, elamuste ja tunnete kirjapaneku läbi. Ja seda kõike mõnusat taasesitamist võimaldavas vormis.Näis, kas jõuan ka kunagi Thela kirjeldatud formaati oma aastad valada. Ahvatlev mõte igatahes!

Comments