Skip to main content

Pühapäev

Kõik tunduvad elavat puhkuse ootuses. Minagi.
 Enne Jaanipäeva tuleb tööasjadesse paus ja esikohale tõusevad minu asjad:)
Hobused ja koerad, aed ja mets, head sõbrad ja tuttavad...
Teisipäeva õhtul võõrustan Naiste AÜ-d, saunatame-sööme-sõneleme...
24.juunil tulebt talus suuremat sorti jaanipidu, sest taluelust täitub 10 aastat ja on põhjusi teisigi... Põhjuse leiab alati, eks ole.

Aed on tänavu jälle väga ilus. Tundub, et ürdid ja muu värske salatimaterjal kasvab sel kevadel hästi. Mu rabarberivein jäi eilsest vaikseks. Võtsin kurnamiskotiga paksu välja  ja tuttava soovitusel lasen mõne päeva veinil rahus olla enne, kui kääritamise lõplikult lõpetan ja selitama/šifoonima hakkan. Maitse on hetkel veel kergelt pärmine, ent pudelisse villituna ning 1-2 kuud laagerdudes pidavat maitseomadused oluliselt paranema.

Biopsiat mul veel ei võetud - hea uudis seegi!  Arst kahtlustas hoopis kroonilist põletikku ning määras ravimid. Tagasi pean minema juuli lõpus. Siis selgub ka biopsia tegemise vajadus.

Üks häiriv asjolu - mul on ikkagi raske leppida kaasa elustiiliga. Aga mis parata, eks kõik ole valikute küsimus ja mina olen oma valiku teinud. Nagu temagi.

Comments

Anonymous said…
Hoian tervise suhtes pöialt!
Heli said…
Aitäh:)