Skip to main content

Midagi pole selga panna!

Tõsi-tõsi. Niipea, kui ilmad päikseliseks kisuvad, saabub mu igasse hommikusse küsimus - kuidas riietuda?

 Probleem puudub, kui vaja on olla koduaias, poodlema minna või õhtul "kusagile välja". Aga tööleminekul tõusetub see küsimus kohe.
 Ma ei oska nimelt kontorisse riietuda lillelistesse-liblikalistesse õhulistesse kleitidesse, värvikirevatesse jakkidesse jne. Lihtsalt ei kanna seda välja... tunnen end terve päeva võõrkehasse pakitud olevat.
 Sama seis ja ebamugavustunne tabab, kui oma mugavas "kontorirõivastuses" värviliste keskel olen.

Tunnen end hästi valdavalt tumedas - must on mu lemmik. Või siis puhtad värvid. Punane näiteks. Aga mul ühtegi suvist punast kontoris käimise riietust pole.
Eks tule mustalt edasi elada ja vastu pidada see periood, mis muud.

Comments

Eve Piibeleht said…
Mul risti vastupidi, värviline kleidiaeg on mu lemmik. Musta kandsin kunagi palju, aga üks matusteperiood tekitas selle suhtes allergia. Alles nüüd, pea paarkümmend aastat hiljem, on must mu garderoobi tagasi jõudnud.
Muuseas, on olemas väga ilusaid mustakirjuid suvekleite :D
Heli said…
Mustakirju suvekleit kõlab huvitavalt. Jätan meelde! :) Aitäh!