Skip to main content

Uudishimulikult

Olen uudishimulik olnud nii kaua, kui end mäletan.
Osalt teadmisvajadusest, ent praegu juba ka pelgalt harjumusest.

Mind on alati huvitanud asjade, sündmuste jne vaheliste seoste uurimine. Naljakas, ent inimestesse ja suhetesse süüvin oluliselt vähem. Endasse suhtun küll analüüsiva järjekindlusega uudishimulikult :) ...ent üllatusi jääb järjest vähemaks.
 Ent neid jagub siiski. Olenevalt olukordadest, mida elu ette veeretab.

Täna näiteks avastasin, et tahaks teada, et kes peituvad mu blogi statistika numbrite taga? :) Mul on küll iidamast-aadamast jäänud extreme tracking`u nimeline vidin blogi allossa, ent see on üsna ajast-arust mootoriga. Üsna palju on aastate jooksul edasi arenenud Bloggeri enda statistika moodul. Numbrid räägivad mulle, et mu peamised lugejad on järgmistest paikadest (top lugejaskond:):

Estonia

United States

Russia

United Kingdom

Ireland

Argentina

Belgium

Luxembourg

Germany


Ma tean, kes  mind loeb Luxembourgist, ent ja ka mõningad Eesti lugejad on tuttavad (R., U., Thela, , Lagrits, Soodoma&Komorra, Lishu, Emmeliina, Sjgelle...)
 Aga ega ma väga palju rohkem ei teagi. No vot. Vahepeal ikka tahaks tagasisidet, et kes mu jutuvada loeb ja kuidas siia sattus... ja et kas ise ka blogi peate?
Uudishimulikult :)


Meenutus 2012 Jaanipeost (talu taastamise juubel)

Comments