Skip to main content

Armunud

"Mida-aaaah-aha-haaaaaa..", puhkes mu sõber R. homeeriliselt naerma, kui telefonitsi talle oma uuest liikumisvormist pajatasin. Kusjuures... olin võtnud temalt enne lubaduse, et vot ei tohi naerma hakata, kui sisu avaldan :)No lõpuks igatahes suutis ta uudisega harjuda ja pakkus välja dekadentliku etenduse oma ateljees, tema mängib valgel Gretsch`il ja mina teen plie`sid ja jete`sid ...

Niisiis, jah -  tänu headele kolleegidele jõudsin tänavu täiskasvanute balletitundi. Nemad on juba asjaga mõnda aega tegelenud. Uurisin üsna detailsusteni enne "maad", kui julgesin liituda. Ja nüüd olen omadega täiesti sees. Uskumatu, kui mõnus ja sobiv liikumismoodus see on. Muidugi läheb mul veel aega, et kõigega toime tulla nii nagu vaja. Aga paljude asjadega saan ka hakkama. Kaalukaotuse motivatsioon tuleb kuidagi iseenesest. Pärast treeningut puudub igasugune isu toitva ja rasvase järele..

 Esialgu püüan käia kahel korral nädalas.
Mis mind võlub?
+ see koht ... Seal on kadunud aegade hõngu, vintage-stiil, aatelisus, inimestest hoolimine
++ muusika! Klaverimuusika saatel enda liigutamine...mmm! Ei suudaks kunagi body-pumpide vms tümaka saatel enda keha liikuma sundida. Isegi basseinis läks mul  hingamine täiesti sassi, kui läbi kõlarite tuli star-fm vms õudus
 +++see "varbaotsani" läbisirutatud tunne pärast trenni
 ++++mu armas keha, et ta peaaegu kõigega hakkama saab
+++++õpetajad ja ... tegelikult kõik inimesed, kellega tunni jooksul kokku puutun
Rääkimata mõnusast saunast, mis vatti saanud lihased, kõõlused pehmeks teeb... Lisaks püüan trennivabadel päevadel ujumas käia - mõjub väga hästi lihasvalu jms vastu.

Niiet.. hästi palju faktoreid. Mõni ime, et muud armumised tahaplaanile kipuvad jääma.


Pilt on pärit siit ja on illustreeriva tähendusega :)

Comments

appi, sa teed mind niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kadedaks.
Heli said…
:)
Suvetüdruku- mõõtu väikseid baleriine olen seal samuti hõljumas näinud;)
Et siis...ehk liitute?
Ahvatlus on suur, suur.