Skip to main content

- 3 kraadi

Erakordselt pehme november ja detsembri algus, kas pole? Vaid 3 miinuskraadi ja pehme lumi.

Olin möödunud nädalal taaskord silmitsi ühega oma paljudest kartustest  - teater. Tegelikult ka. Pelgan teatrit, sest no tehke või tina... ei ole see žanr minu tass teed. Vist. Elatud elu jooksul olen nautinud vaid ühe käe sõrmedel üles loetud arv etendusi. Enamasti aga vaevab pidev äramineku tung. Ja nii ma kardan juba ette. Piinav mäng.

Seekord ei saanud ma "ei" öelda, sest sõber otsustas oma sünnipäeva just teatrietendusega tähistada. Et algul istume tunnikese Linnateatri läheduses asuvas kohvikus ja siis lähme kolmekesi etendust kaema. Klišeedest ja maneerlikkusest kubisev algupärand, mis festivalil auhindadega pärjatud. Ilma vaheajata 1,5 tundi. Ma nüüd tükk aega jälle ei julge minna.

Nojah, ega ma ju viimasel ajal vaimustungi hoopis teistest asjadest. Egas teater süüdi ole. Ikka ise. Mis ikka teha, kui hästi välja kukkunud ingveri-kõrvitsa supp ja kõrvitsakarask köidab mind rohkem. ... et mu vabad hetked mööduvad Vaganova kooli klippe vaadates. Või koos jõeäärse mehega, kes kogu hingest püüab mind keelitada reisile minema. Mööda jõge. Mõistes, mida  ma tegelikult tahan.


Comments

=E= said…
Rakvere teater - Oskar ja Roosamamma. Kui see Sind ei liiguta, siis ma ei tea, mis liigutaks :)
Heli said…
Lugesin Su elamusest ja mõtlesin juba siis, et seda lugu tahaks näha.