Skip to main content

Hingeabi naistele

Olen ühe lähedase inimesega arutanud kõige muu kõrval  ka isiklikku laadi teemasid.
Meie juttude jätkuks on ta saatnud mulle FB-s pesitseva saidi nupukesi ja tarkuseteri. Esimesel korral  vastasin talle humoorika jutukesega interneti avarustelt.
Teist, samas stiilis viidet saades aga ärritusin...
Otseloomulikult tahab ta mulle head ja ainult head, ent ma ei suuda eales võtta tõe pähe naisteajakirjanduses või sotsiaalmeedias ilmuvaid elamise õpetusi.

Vähe sellest, ma ei suuda kuidagi ka leppida teadmisega, kuidas haritud ja küpsed inimesed sellesse sohu eksivad, end samastavad, võrdlevad ja hullemal juhul ka täpselt õpetussõnade järgi toimivad.
See on ju tööstus, klikimagnet, manipulatsioon.
Elama ja suhteid haldama ei ole võimalik õpetada võõral.
Sellisel kujul õpitul on kopeerimismekk mann.
Kopeeritud elud ja suhted, kas see on tõesti ihaldusväärne?

Tõsieluseriaalid, tõestisündinud lugudel põhinevad lavastused jne - see on kõik üks õõvastav kräpp vähemalt minu jaoks.

Loomulikult ei ole taunitav "taolise kirjanduse" lugemine, ent pea tuleb selge hoida ja mitte võtta  tõe pähe kindlas kõneviisis kirjutatud  tarkuseid  a la "... kui kooselus on vähe seksi, siis on suhe mäda..."
Sellised "suhteprimaadid " ajavad mul harja punaseks.
Usaldan iseenda ja oma lähedaste nõuandeid. Kui otsida vastuseid naisteajakirjandusest, vot siis on miskit mäda.

Comments