Skip to main content

Raha kulutamise meeleolu

On olnud erinevaid aegu ja suhteid rahaga.
Praegune on pigem selline, et loen.
Raha on raske teenida.
Ta võiks pigem kuidagi ise, märkamatult tulla.
Rahateenimisest tuleneb lugemise vaev(us).

Tegelikult ei meeldi mulle arvestada. Ei teenimise ega lugemisega.
Eesmärk pühendab abinõu... kuidagi kiiresti ja märkamatult tekib kinnisidee ja kontrollivajadus oma kulude üle.

Palju lihtsam on lahti lasta ja kulutada teenuste ja asjade eest vastavalt meeleolule.
Nagu näiteks täna: no ei ole mul isu külma ilmaga ise autot pesta. Vot nii mugavas meeleolus olen, et isegi tolmuimejaga istmete ülekäimine tundub liig, mis liig. Ja veel millal ja kuidas? Polaarpimeduses?

Aga tahaks puhast Conchitat (kutsun oma autot nii :P).
Nii ma teenuse broneerisingi.
Et niipalju ma teenin küll, et seda kulu endale lubada.
Ja sellist meeleolu.


Comments

Karmo said…
Kulupõhine elu-Viis...
Muusika ehk viis :-)