Skip to main content

Minu inimesed

Möödunud laupäeval sain üle hulga aja kokku Pöia-Liisiga. Helistasin, ja selgus et ta on õhtuse laevaga saabumas Soomest, kus toimu põllumajandusmess vms.

Kohtudes otsustasime, et kõik mõnusam oleks teha üks hubane õhtpoolik hea veini ja filmi seltsis. Mul oli tükk aega plaanis ära vaadata The Duchess. Plaan sobis ka Pöial-Liisile. Itaallaste chianti, puuviljad, praksuv tuli ja haakuv vestlus - mida veel ühelt nädalavahetuselt tahta! Enne filmiõhtut põikasime ka tallist läbi ja söötsime hobusid.

Albakad (ei teagi, kas eesti k. tõlge on albaka või mitte) on endiselt ta huviorbiidis ja mind hakkab see teema järjest enam ja enam huvitama. Loodetavasti mitte saatuslikult:) Sest albakade aretuskarja loomine maksab ja mitte vähe. Nende vill on võrreldav meriinovillaga, ainult et veelgi väärtuslikum.

Igatahes on meil väga vähe teemasid, mille puudutamist väldime... Uskumatu, ent tõsi - mu viimaste aegade parim sõber on 21-aastane:)

Ahjaa - mis veel tänasest päevast ebaharilikku meelde jääb? Fakt, et mu kaasas on säilinud piisavalt lapsemeelsust:) Olles tööasjus Viljandis ja külastades haigestunud poega, leidis ta piisavalt aega ja tahet, et panustada DrumLab`i üritusse.
Olen alati õhanud ja imetlenud tema andekust - no tõesti, pole just palju inimesi isegi kogu maamunal, kes on suutelised mängima sümfooniaorkestris 1. flööti ja rockbändis trumme. Aga biitis šikilt ära selle 1 tunni! Sain teda lives ja klappides jälgida, ise samal ajal üht hankedokumetatsiooni kribades. Trummimängu oskust veel seekord  funktsionaalsetesse nõuetesse ei kirjeldanud.

Comments

ritsik said…
Alpaka on eesti keeles. Aga väga muhe karvik tundub! Meiekandis üks mees tahab endale kaamelid osta, ei tea, kaugel ta selle plaaniga on...
Pingipoolik said…
Hei! Jälgin ka seda trummirekordi tegemist lives´s - õepoeg on üks väsimatutest mängijatest, ta ikka helistab, et "vaata nüüd, ma lähen jälle mängima!" Temagi mitmekesine noor muusik:) Lahe!
Eve Piibeleht said…
Kaameliostukiusatus tekkis mul Tuneesias. Neljakuuse dromedarivasika oleks saanud 5000 krooni eest. Ainult et mismoodi ma ta Eestisse smuugeldanud oleks ja kas -20 juures tuleb ta tuppa tuua :).
Lambakiusatus on kah juba pikemat aega, ainult et kes selle aia ehitaks...
Elsa said…
Alpakalõngad on minu ühed suured lemmikud. Praegugi üks sall, millele käpikud kõrvale saavad, varrastel...