Skip to main content

Hakkan naiseks!

Piisab sõõmust kevadõhust, kui asun sarnaselt teiste suguõdedega oma garderoobi revideerima. Midagi rõõmustavalt kevadist pole - kõik on tumedates toonides. Aga ma ei saa ka midagi parata - mulle lihtsalt ei meeldi beezikad, helehallid vms segatud toonid. Kas must või valge... selles on küsimus:)
Suveriietega on teine asi - õhuke kangas veab ka kirkamad toonid välja. Eesti kevad on teadupärast jahe ja minu arvates toimub omalaadne vägistamine kui heledamad toonid on paksematesse kangastesse kootud. Selline kiiksu-värk.
Tumedate tooonidega on jälle see häda, et praktiliselt võimatu on riiulitelt soovitavat riideeset leida ilma et kõike totaalselt segi ei paiska.
Seega. Minu kevadine garderoob saab täiendust ilmselt vaid paari superkõrgete Miss Sixty kingade näol (mustad, loomilikult) ja mõne tumedamas toonis pluusi-dzempri vms läbi. Mõni pehmemas toonis huulepulk ilmub tõenäoliselt samuti arsenali...
Ahjaa... juuksuris sain väga erilise lõikuse osaliseks (vihje Miss Sixty 10-cm kontsadele;)

Comments

Mina otsustasin ka, et sel kevadel hakkan jälle naiseks. Eelmisel aastal oli läbivaks riietuseks teksad, jalavarjudeks madalad saapad või muud madalad jalatsid ning soenguks lihtne hobusesaba. Nüüd premeerisin end aga kleidikese, kontsadega ja juuksedki on hakanud sõna kuulama ja püsivad lahtiseltki nii, et mulle meeldivad.:) Naine on ikka hea olla, eksju?;)
Heli said…
On küll, Liana! Trotsime lumehangesid ja torgime kontsadega sõelapõhjaks;)