Skip to main content

Pikk puhkus

Mu käsutuses on terve juulikuu. Pikaaegne teenistus riigis on selle mulle kivisse raiutud seadusega selle välja kirjutanud. Ja ma olen selle ka igati ära teeninud. Ausalt.
Enne aga, kui lõplikult puhkuse loorbereil sõudma saan hakata, pean järgmisel nädalal korraks.... tööle minema. Ja tegemist ootab ka kaastööna  lõpparuanne välisprojektis. Mis seal  parata. Vähemalt ei pea ma  enam pidevalt linna vahet sõeluma.

Esimene plaan näeb ette, et sõidame Peipsi äärseid alasid avastama. Enne seda, aga oleme kauaaegse sõbra juubelikülalisteks palutud Otepää kanti.... 
Huvitav ilming võrreldes eelnevate suvepuhkustega on ehk see, et tänavune tõotab kujuneda "lärmakamaks". 

Vaimusilmas olen plaaninud kohtuda vanade heade sõprade ja tuttavatega. Lõkkeõhtud. Aiapeod. Ratsutada tahaks. Jalgrattasõitu....Vast seetõttu, et uus amet, mida aastajagu pidanud, tähendab eelkõige tagumikutunde kabinetivaikuses. Tahan elu ja liikumist! Ent kindlasti jääb aega ka idüllilisteks pärastlõunateks võrkkiiges mõne hea raamatuga.
Head suvepuhkust kõigile puhkajatele!

Comments