Skip to main content

Põen

Kõik põevad ümberringi. Ma ka.
Ilmselt siiski külmetasin matustel, kirikus oli päris külm.
Avastasin, et nohu leevenduseks on hea ingveritükid ninasõõrmetesse toppida.
Kurguvalu vastu aitab aga väike pits haljast enne magamaminekut. Siis saan sooja ja tuleb sügav uni. No ja päeval Strepsils.

Naljakas on viina juua sedasi, ravimina.
Ja üldse... kuidagi on läinud nii, et alkoholil pole enam see mõju ja võlu, mis vanasti. Pähe kipub kiiresti hakkama ja see ei meeldi mulle enam. Kunagi oli hea abivahend millegi varjutamiseks või varjamiseks. Nüüd  kaifin selget pead ja mõtteid, häirib kui virvendab.

Imelikke mõtteid mõtlesin. U tuli miskipärast meelde. Et kui palju ta on mulle õpetanud (omakasupüüdmatult).  Ja kuidas temast vahest puudust tunnen. Tööalaselt. Ja ma ei teagi vist kedagi nii läbinisti ilusat ja ausat inimest,  tööalaselt. Lõpuks mõtlesin, et ega ma teda ju väga hästi tunne. Aga arvan tundvat. Igatahes, põnevaimad ja usutavamad aastad olid kahtlemata siis, kui koostööd tegime. See selleks.
Ikka väga külm on ja õues pole 2 päeva käinud. Kaasa toimetab loomade ja muuga.Püüan puhata kõigest.



Comments