Skip to main content

Võhma ja liikuvust juurde

Aasta alguse Kalamaja õpetajad lubasid balletitreenigutel "vett ja vilet".
Võhma on juurde vaja.
Rohkem poolvarvast elementides kasutada.
Luud peavad hakkama vaagnast välja pöörduma nii, et koguaeg tunnetaksid - lihased laulavad oodi reieluule, põimudes ümber luu ja kallistades teda väljapoole  (õpetaja väljend!)
Vot nii.

Esimene tund, kus põhirõhk oli võhmal - see läks hästi, Ei olnud üldse hullu, minu jaoks isegi vaatet kergete killast ülesanded. Vaid mõne kombinatsiooni puhul tundsin, et sääremari hakkas kangeks jääma. Venitusharjutused leevendasid koheselt.

Liikuvuse ja koordinatsiooni suurendamisega on teine tera.

Koleerilis-melanhoolne närvitüüp reageerib järgmiselt: kui miskit välja ei tule, siis - küllap ei seleta õpetaja niikuispeab. Järgmine fookus lasub iseendal ja oma "vaesel" kehal, mis ongi hetkel hädine, vaevleb allergilise lööbe ja  kurguvalu küüsis.
Kuniks toimub sisemine plahvatus, et  - aitab tänaseks küll!
Rahunemine leiab aset alles saunalaval. Saabub arusaam, et kiiret pole...ja ei tee seda kellegi teise,
vaid iseenda heaolu pärast.  Sellesama üürikese naudinguhetke pärast, mis vahest tuleb - mul õnnestus täna teha x element esimest korda täiesti puhtalt !!! Lõpetada enese pidev võrdlemine teiste treeningukaaslastega, otsida endale vabandusi stiilis"olen 10 aastat vanem ja enne üldse mitte alaga tegelenud`.
Da Capo. 
Ei anna alla. Kuigi vahepeal murdun...
Lõppude-lõpuks - mul on toetaja, fänn, sponsor.
Ma ei saa alla anda...sest täitus mu suur unistus.
Omada isiklikku stanget. Nüüd on see olemas!
 Imearmas, funktsionaalne ja kutsuv.
Käega kärbsepesa tehtud nagu naksti!

Comments