Skip to main content

She and He

Kevad mõjub vist kõigile hästi? Mina igatahes tunnen end elusana enim just kevadeti. Olen juba harjunud, et see tunne tuleb igal kevadel.

Ootus ja teadmine, et kohe-kohe juhtub midagi. Aastatega lihtsalt... tulemus polegi enam oluline, vaid see tunne. Elusolemise nautimise tunne.

Ma kuulan huvi ja innuga muusikat jälle. Avastan uut....õigemini vana - Genesis Trespass. Ei olnud päris see, mida otsin. Aga nunnu muidugi.

Youtube`st jäi näppu ja hakkas kummitama hoopis Genesis`e Follow You, Follow Me. Selline mõnus kulgemise lugu. Ja Tony Banks oma iluduste keskel köidab absoluutselt:)

Muide, M. - kas oled kunagi oled mõelnud, kas nad (analoogid)on emased või isased?

Mul täna tuli selline imelik mõte ja visioon:P - noh et... Prophet 600 võiks olla näiteks "she" ja Moog jällegi "he"... Ja Hammond on kohe hästi palju She... selline mammi või nii...;-)


Comments

Millie said…
..she&he.. Olen nõus teiega... she - delicious
Liana said…
See kevad tuli nii teistmoodi ka minu ellu:)
Heli said…
Kulla Liana - ma ei tea täpsemalt, ent aiman... Su blogi lugedes. Soovin Sulle unustamatult kaunist kevadet!
Liana said…
Kirjutasin sulle postkasti.:)
Heli said…
Kulla Liana! Tänan Sind imetoreda kirja eest! Vastan peatselt.