Skip to main content

Puhkuserindelt muutusteta

Puhata on mõnus.

Mis siis, et ma sel nädalal olen sunnitud pea tööasjadesse pistma. Ikkagi on hea teada, et võin poole päevani hommikumantlis ringi luusida, ilma et mul erilisi kohustusi oleks.

Kolmapäeval käisin töökohas ja kolleeg teatas, et tema suisa ootab puhkuse ajal vihmaseid päevi. Et siis ei ole n.ö ilusa ilma survet kusagil ringi tšillida või rannas lebotada. Tundsin täna üsna sarnaselt - nii hea oli hommikul väike kohvi juua ja veenduda, et täna ikka mingit erilist asjalikku päeva mõtet plaanida pole.

Puhkuse tormilised alguspäevad (pulmaskäik, õhtu venna perega, Linnu_tee kokkutulek) vajavad hetkel väljapuhkamist:)

Jätkuvalt naudin kokkamist. Täna valmis näiteks põdralihast pikk poiss (3 tk)! Jube hea tuli. Egas seal miskit erilist valmistamisviisi polnudki: hakkliha, muna, natuke leotatud saia taigna sidumiseks, pipart soola. Unustasin vaid hapukoort panna - see teeb poisi mahlasemaks. Täidiseks läks riivitud juust, maitseks kressi ja tilli.

Tallilambi peale on pesa teinud pääsupaar - tea, kas see tähendab jätkuvat jahedat suve või on tegemist erakordselt nutika paariga, kes on ära tabanud, et lambisoojus aitab haudumisele kaasa...

Võrkkiiges olen saanud vaid korra olla - pisut kõrgele on ta tänavu seotud. Või ei tõuse mul jalg enam piisavalt kõrgele? :P


Comments

Liana said…
Võrkkiik oma koduaias - minu unistus:)
Heli said…
Küll ta tuleb! Unistustel on kombeks täituda...