Skip to main content

Esimene leivategu

Sahkari talu köök lõhnas üle mitme aasta taas leivaküpsetamise järgi. Sain hakkama!

Muidugi teeksin järgmisel korral mõned asjad teistmoodi, ent .... rõõm oli ikkagi suur.

Edaspidi tahaksin küpsetada ka vormis ja maltoosat panen sutsukese vähem taignasse. Retseptis oli kirjas, et kolmveerand pudelist, aga ma hästi ei näinud kleepjast pudelist, kusmaal on kolmveerand ning sai pisut palju võitu:)
Noja siis ma tahaksin muidugi ka seemneid, kreeka pähkleid taigna sisse hakkida ja katsetada pisut tavapärasest erinevat leiba.

Kuidas see oligi - "... rätiku all palav leib...". Ohjah

.

Comments

naine said…
Oh pagan, pidin ma seda postitust enne lõunasööki lugema! Nüüd kõik igasugu retseptorid nii lakke aetud, et hea meelega sööksin sul poole leiba ära... kui veel oleks soe ja saaks maavõid peale ja piima kõrvale... Mitte midagi muud ei tahaks!

Aga seniks tervist sulle ja ettevõtlikkust järgmisteks (leiva)tegudeks!
helle said…
Ma ei tea, mille märk see on, aga paljud minu tuttavad on hakanud kodus ise leiba küpsetama. Ilus igal juhul. Eesti naine on väga tubli, ei tema hätta jää...
Urmo said…
Ka sina ... :) Me teeme ainult vormileiba, elektriahjus kukub see paremini välja. PS: Ühe hea leivaretsepti saab Rotermanni turu leivakärust. Aga ma võin saata ka scannitult.
Eve Piibeleht said…
aga kuhu retsept jäi?
Heli said…
Bunter, saada palun scannitult oma retsept kah! Nagu IT-leivale kohane;-) Uskumatu, et Sinu pere ka... Ma kujutan Sind ette küll aafrika trumme mängimas, aga leiba küpsetamas...
Heli said…
Thela, kohe riputan retsepti ka - teen eraldi postituse.
Urmo said…
Uh, ma ei leidnud su mitteametlikku mailiaadressi üles. Aga saab ka teistpidi:

http://people.mindworks.ee/urmo/retsept.png
Urmo said…
PS: Vormileivaga on väga nämm teha selline trikk, et teed enne vormi veidi õliseks ja puistad seesamiseemnetega üle. Need ahjus olles röstuvad ära ja jäävad leivakoorikusse kinni.
Heli said…
Tänud, käes!
Ja seemnete röstumise trikk tundub samuti ahvatlev!