Skip to main content

Vihmapüha

Tänavune Kihnus käik õnnestus läbida vihmata.

Meeldiv oli... minu jaoks. Kaasa oli teisel arvamusel - et siiski ei tõmba elupaigana. Rannas oli metssiga hinge heitnud. Inimesi oli vähe. Modernsed muuseumiruumid ja fotonäitus "Kihnu pulm". Linaküla rannaniit ja mere vaikne loksumine... lõputu avarus ja sinna kadumise soov. Metsaalusest ninnahoovav metsmaasikate aroom.

Nüüd kodus tagasi. Vihma ladistab. Eile õhtust alates koos Bonzoga äikese varjus. Päris jube oli. Kartsime mõlemad, ent Bonzo pidas ikkagi vajalikuks näidata, et ta kaitseb mind:) Sättis end mind lähedusse ja lakkus lohutavalt kätt. Võtsin end kokku ja tegin teise laari maasikamoosi valmis, raadio üürgamas. Olen puhkuse ajal kruttinud selle Eesti lainepikkustelt eemale... soomlaste Raadio Nova on mu lemmik, eile õhtul tuli sealt mõnusat 80-ndate poppi.

Rahutus ja ärevus. Hirm. Pidev rahulolematus. Et ei jõua midagi olulist tehtud või unustan. Olen haige, ent tean, et ravivõte on minus endas. Teadmine, et minust võib saada see, keda kõige rohkem põlgan, ongi hirmutav.

Comments

Anonymous said…
Kihnus elada ei tahaks jah, aga tõelise suvetunde saab sealt iga ilmaga kätte. Mina puhkan seal alati välja.
Heli said…
Magasin Rock Citys ~12 tundi jutti. Avatud aknast tuli vaid vaikust. Peaks seda veelkord sinna otsima minema...