Skip to main content

Kuidas? ja Miks?

... teha linnukestele selgeks, et on MASU ja teri tuleks nokkida säästlikumalt. Ujutasin eile linnumaja korralikult teradega üle. Tänaseks ei olnud aganatki alles.

...teha kaukaaslastele selgeks, et kurb nägu akna taga talvepakase käest tuppa pääsemiseks ei veena mind. Lihtsalt tean, ~5 minuti pärast hakkavad nad oma paksude vammuste all lõõtsutama. Ja laupäevase põrandapesu ponnistused on samuti värskelt meeles.

...väljendada kaasale rõõmu selle üle, et ta TÄPSELT teadis, mida teha autorikaitsest ootamatult laekunud summadega? Minu garderoobis on nüüd õige mitu nummit riideeset.

Vahest on nii vähe vaja, et end naisena tunda.

Õnneliku naisena:)

Miks sellest alatiseks ei piisa?

Comments

Anonymous said…
sest püsivaks õnnetundeks on vaja, et õnnelik olemine moodustaks elamisest vähemalt 50 protsenti :)
ümberringi on lihtsalt ka liiga palju täiesti enesest sõltumatuid asju, mis seda viitekümmet viiesaja sõrmega allapoole kisuvad.
aga aitab tahe muuta asju, mida muuta saab, leppida asjadega, mida muuta ei saa ja oskus nende kahe vahel vahet teha :)
joanamari said…
rõõmustan koos sinuga
aga olen samas ka kade,
sest sellist rõivast kahjuks ei ole olemas milles end õnneliku naisena tunneks
Heli said…
Joanamari, mul hakkas nüüd nati kurb:)
Tegelikult olen ma ju ka kade, kui loen Sinu blogist lastega asjatamist. Mis seal salata, tunnen lastest puudust. Aga nii on juba kord kõik läinud ja mis mul muud üle jääb, kui endale teistmoodi õnnelik olemine välja mõelda.
Sesamy pakutud 50% on seega üsna punnitamist vajav tulemus;-)