Skip to main content

Soovi meem

Ritsik soovis, et ma sooviks:)

Mu soovide nimekiri on pidev selles osas, mis puudutab pere ja muude loomade tervist.Loomulikult loodan ja nõiun igapäevaselt, et neil kõik hästi oleks.
Aga iseendale sooviksin kuldkalakeselt järgmist:

1.Vähem muretsemist olme pärast. Sest sellest muretsemisest ei muutu nii ehk naa miskit paremaks.

2. Rohkem päikest.
Nojaa, see on suht utoopiline soov, arvestades kliimavöödet, kus me elame. Aga see pidev pimedus käib kergelt närvidele ja on äärmiselt väsitav. "Päikese" all võib mõelda üldse seda va eesti elu. Ikka liiga vähe kipub värvilisi nädalaid olema. Liiga palju ollakse pühendunud tööle või oma pisikese mudeli elamisele. Mina pole miski erand ses suhtes. Suurt mõtlemist ja värvilist maailmatunnetust kohtab üliharva.

3. Tahaksin võimalust koos kaasaga minna ja olla Eestist ära.
Jah, elada mõnda aega mõnes vahemere või aadria äärses provintsis paar kuud, see oleks kirgastav, ma mõtlen...

Soovida võiksid Nõiake, Triangel ja Lishu. Lishul küll blogi pole, ent pakun lahkesti oma kommentaariumit selleks:)

Comments

lishu said…
soovin soovide täitumist Sulle!

"Alati kui ma külast lahkun," ütles piiskop aegamisi,"katsun enda jaoks määratleda, mis ta mulle tähendab, miks kosutab ta ja kinnitab minu meelt.
Kunagi ei saa ma sellega hakkama. See on lihtne ja ühteaegu raske. Kui ma katsun seda sõnastada, tuleb välja õline, vagadusest nõretav labasus, millega piiskopid arvataksegi silma paistvat."

Mõlemad naersid.

"Aga kui ma siia jõuan ja näen seda suurt armi, kus fjord näitab oma sisemust, siis taipan."

"Mida milord?"

"Et siin, kus loeb ainult põhiline, on mul alati kergem olnud kogeda seda, mida inimene siinilmas üldse kogema peab."

"Ja mida, milord?"

"Küllaldasel määral elu ennast, et olla valmis surema," lausus piiskop ja andis Markile märku mootor käima panna ning nad sõitsid edasi.

Margaret Craven "Öökull huikas mind"

...ja et tajude erksus ei tuhmuks, tahtmine inimesi tunda ja et "roosad särgid muutuksid lõhe-, vana- ja kahvatu- ja lillakasroosaks".
Heli said…
Hea lishu! Lugesin ja mõistsin. Aitäh Sulle!
muusake said…
Võtan peagi soovimised ette,sorrid, et suure hilinemisega! :)