Skip to main content

Sain suusad ju...

Minu arvates on suusavarustus, s.h eriti riidevarustus häbematult kallis ja valik Eesti kaubandusvõrgus pea olematu.
No tõesti...  Mõtlesin, et jätan vajalike asjade ostu vahetult enne minekut, et siis on märtsi keskpaik ja hinnasula. Võta näpust! 70% suusajopede allahindlus ja ikka ligi 2000 kr. Minu arvates on see ülepakutud hind. Mis selle jopi siis ikka nii eriliseks teeb, et selle eest nii palju maksta...

Või siis spets suusapesu?  - ~1000 kr . Urr! Mina ei raatsi sellist hinda maksta. Muidugi usun materjalitööstuse võidukäiku, aga ikkagi. Suusavarustusest parem ei räägigi - kõik need saapad, suusad, kepid, kiivrid, prillid - mis  mäel kohustuslik. Seda kola endale üheks korraks küll hankida ei jaksa. Sest ma pole kindel, et mulle suurel mäel üldse sobib. Äkki tulen treppsammus ülevalt alla:) Ja niimoodi iga päev. Oh, õudust. Parem ei mõtle sellele.
Vaatasin kodulehelt järgi, et seal läheduses on ka normaalmõõtmetes ujula. Et võib olla hoopis ujun kõikseeaeg:)

Õnneks on mul toredaid & asjatundlikke sõpru, kel mäesuusasport pikemat aega hobiks ja täna sain näiteks kiivri. Vinge värk küll. Palju mugavam kui kaska. Ja suusavarustuse rendin kaasa. Meegastest.
Aga üldiselt hakkab reisipalavik tekkima ja väike hirm ka, et kas isiklikud luud on tagasitulles komplekteeritud või komplekteerimata kujul.

Comments

Eve Piibeleht said…
Kui kord aastas käia, ongi mõistlikum rentida. Ning kui hästi meelde tuletada, sai meie noorusajal suurepäraselt ilma spetsiaalse suusapesuta isegi Koola poolsaarel 2 nädalat lumes ööbitud ja kõik jäid ellu. Keegi polnud sellise pesu olemasolust kuulnudki.
Heli said…
Jee, minagi olen Koola poolsaarel matkanud. Päris karm katsumus oli, sest eksisime rajalt ja olime planeeritust kauem mägedes... Uduselt mäletan neid aegu. Vist oli ka väike paanika, sest üks grupikaaslane jäi kõrgesse palavikku. Ei mäletagi täpselt, kuidas linna välja jõudsime.