Skip to main content

Virvatuli

Alkohol on halb kaaslane armastusele. Vangistab ka kõige vabamad hinged pannes nad tegema tegusid, rääkima sõnu, mida nad muidu ei suure tõenäosusega ei teeks/räägiks.Või siiski mitte?
Ehk on alkoholi ülesanne hoopis paljastada, esile tuua varjusolevat?
Need on küsimused, mille üle juurdlen tunnete pohmelli ajal.

Tingimusteta mõistmine tundub sellistel hetkedel olevat mõttetult odav ja ebavajalik.
Pärlendamine ja eneseteadlikkus-, väärtustamine on oluline,  et elus olla ja jalgealune taas kätte saada. Alandustunne kummitab kuklas. Ja pikk jook võib leegi susinal kustutada.
Samas... kõik "muu" on nii õige, põnev ja kordumatu. Ja ega ma ise ka pudelisse sülita. Heameelega veinitan, ent püüan mõõdukas olla. Noore ja lollina ei tundnud piire ja juhtus igasuguseid asju. Nii halbu kui häid. Egas ilmaaegu öelda, et alkohol on tarkade inimeste jaoks...

Üks asi on selge - alkohol ON ebavõrdne kaaslane.  Mina vajan teist poolt. Samasugust. Võrdset. Või tugevamat.









Comments

Praegu loen ja mõtlen, et ehk on võimuga sama lugu, mis alkoholiga. et vangistab rumaluse ja paljastab varjusoleva tarkuse puhul.
rumaluse puhul järgneb tegelikult ju pea alati katastroof. tarkuse korral jõuab ehk sammukese kõrgemale astmele.
või ma ka ei tea. mõte läks igal juhul kuskile sinna suunas uitama.

anyway, põnev arutluskäik.
Heli said…
Sa mõtled poliitilist võimu? Tead... olen ikka üsna mõnda aega sedameelt, et ei huvitu poliitilistest võimumängudest. Need on lihtsalt nii mitmekihilised ja mõistetamatud. Mõjutamatud samuti.
Heli said…
Kõik looduses ja lähedas(t)es inimes(t)es toimuv on seevastu mu suurim huvi ja kirg :)