Skip to main content

Termodünaamika esimene seadus

Mnjaa, mulle tehakse praegu liiga. Seoses mu lahtihüppega vabadusse. Vähemalt mulle tundub nii.
Eks selleks, et püsti tõusta ja uusi radu mõõta, tuleb pisut aega maas lamada.
Õhtumaale omaselt peaks enne veel ka võimalikult palju kannatama.

See on meile ju nii omane - kannatada ja kannatama panna.

Pühapäeval toimus mu  senise elu kummalisim töölähetus.
Pühapäeval Minskisse ja esmaspäeval - hopsti! juba tagasi.
Hoolimata töistest eesmärkidest (mis said täidetud :P), sompus ilmast ja igasuguse huvi puudumisest kohaliku linna ja elolu vastu (mis on minu puhul imekspandav), oli reis ... soe ja kirgastav.
Sain üle hulga aja reisida koos kolleegiga. Asja arutada. Elusolekut lahata. Termondünaamika esimese seaduse üle polemiseerida.
Eluliselt oluline käik, seega.

Ja ega hotellil ka viga olnud - 5 võtit, bassein, saunad...
Toibumas. Püsti tõusmas.







Comments