Skip to main content

Arvete maksmine

Eks igaüks on kokku puutunud hetkelise masendustundega, mis tekib kui laekunud palganumbrist hakata tegema mahaarvamisi arvete maksmise näol. Ilus summa kahaneb ja mitte vähe...

Ikka üsna pikka aega hoolitses enamiku arvete maksmise eest abikaasa, ent kuna oleme hakanud "uusi teenuseid" tarbima näiteks pangalaenu näol, siis on kasvanud ka maksekoormus, mistõttu oleme püsikulud enam-vähem poolitanud. See tähendab seda, et sõltume teineteisest täiega. Tegelikult ka... üllatav, ent selline "jagamine" on meid vaataet isegi teatud mõttes lähedasemaks teinud. Vastutus. Kaasalöömine ühises ürituses. Teineteise ja rahaga arvestamine/arveldamine. Kõlab vist pisut jubedalt, ent ... võrdõiguslikult. Seetõttu pole meil ka tekkinud probleeme naiste- või meestetöödeks liigitamisel. On lihtsalt "mõnus töö", "tüütu töö" või "ropp töö". Nii näiteks teeb mu abikaasa heameelega süüa, sest see on "mõnus töö". Mulle jällegi meeldib vahest triikida - joon kohvi, mõtlen omi mõtteid ja muudkui triigin. Tavaliselt suure koguse korraga.

Tunnistan, et mul puudub igasugune tõmme akutrellide, muruniidukite, mootorsaagide jms poole. Ja ega ma oska ka nendega midagi ette võtta. Ka auto aknapesuvedelikku vahetab mul tavaliselt abikaasa. Samas käsitlen ja vajadusel ka remondin:) kodumasinaid. Või vähemal püüan diagnoosida, kus viga võiks peituda. Näiteks: vihma kätte kukkunud ja pildi eest visanud sammulugeja kuivatasin juuksefööniga terveks:). Ka haamer ja nael on tuttavad, ent ega mu seina löödud naelad taha püsida...

Niisiis... arvete poolitamine liidab inimesi.






Comments

muusake said…
Kuidas siis üldse teisiti saakski? Meil ka kõik pooleks. Aga mehele meeldiks ikkagi rantjee olla ja kõike minu kulul teha, tegelikult õnnestub see mäng minul natuke paremini...;)
Mida enam ühisvara : nii püsivat kui jooksvat, seda enam ka seotust nii heas kui halvas.
Heli said…
Kuldsed sõnad! See viimane lause tekitas kohe vandeseltslasliku tunde...;-)