Skip to main content

Linnud

Täna hommikul hobuseid koplist talli lastes täitus õhk kaagatamisest. Suur hane-kolmnurk triivis üle talli katuse. Isegi hobud jäid vaatama. Pisut hiljem, tööle sõites, märkasin "Jüri ringi " äärsel koristatud viljapõllul kummituslikke valgeid mügarikke. Luiged. Neid oli palju. Pluss veel lugematu hulk parte, hanesid... Ilmselt pugit kõht täis enne teeleasumist. Ettevalmistuste krapsakus:)
Kummaline kontrast - katkematu autode vool ja teelasumist ootavad linnud. Meie ja nemad. Naljakas, korraks tabas mind vastupandamatu soov olla nende seas...

Mul hakkab nüüd puhkus. Tervelt kaks nädalat. Saan segamatult olla Theo`le toeks ja hoida Mozarti meeleolu üleval. Ja püüan paar süvenemist võtvat paberit lõpetada. Põhiline on ju teadmine, et mul on puhkus:)

Kirjutasin emale kirja üle hulga aja. Kirjutasin, et mõistan nüüd teda. Et mis tunne on kedagi kaotada, kas ajutiselt või päriseks ja et... kardan kõige rohkem lähedaste haigestumist ja kaotust. Ja et tunnen end paljuräägitud, -kardetud keskeakriisis olevat.

Ema kirjutas vastu nii:

No ära aja hullu! 40 ja vana! Muidugi tervisele tuleb juba mõelda ja arvan,et eriti toitumisele.Olen ka enda juures märganud,et lihtsalt söön end haigeks.Olen leidnud,et sööma peab kõike,nii leiba ,saia,rasvast liha,juur-ja puuvilja,piimatooteid,isegi magusat,aga kõike mõõdukalt,mida mina kuidagi ei suuda.
Tegelikult kuula oma organismi,kui nõuab magusat,siis söö,aga pisut jne.Toit peab olema mitmekülgne!
Teine teema.Igal inimesel on vead.Sageli kirume jahädaldame oma meeste üle. Aga minu kolleeg,kellel mees kevadel suri, kurtis, et on jube raske-kõik tuleb teha endal.
Hoidkem mehi!

Vot nii. Mul on emaga vedanud.

Comments

helle said…
Tervisi emale!
Kõike tuleb jah mõõdukalt teha, aga või me oskame. Muretseme üleliia ja selle võrra rõõmustame lihtsate asjade üle vähem. Iga peav peaks rõõmus olema, kuni hing sees!
Head puhkust!
helle said…
no mis sõna see "peav" on, ikka päev!
Heli said…
Aitäh, Sjgelle! Tervitan kindlasti.