Skip to main content

Sparõõmud ka minu õuel

Nädalavahetuse retk koos Mariga Aurasse aitas mul üle saada:

...viimase aja töökoormusest tingitud närvivapustusest... Tõsi küll, mõningate kaotustega- ühte klaasist kaussi pole enam elavate kirjas. Samuti nagu üht pudelit hundijalavett. Jällegi pean tõdema oma küündimatust toimetulekul elementaarsega - tööasju koju kaasa ei võeta. Jäävad kausid terveks ja mehed joonuks.

...hiilivast paranoiast. Et kas mu viimaseaegsed "teelised" ikka on piisavalt omakasupüüdmatud ja siirad.

... et sain hiljuti 41.

...et mu armsad kursavennad alt ära hüppasid reedeõhtusest AMMU kokkulepitud veinikohtingust ja selle asemel vihtusin ma va tööd teha niiet silmad lõpuks pahupidi hakkasid minema.

Aga praegu on peris hea. Tänu Marile, Itaalia Köögile (jummel kui hea kitsejuustu ja päiksekuivatatud tomatite salat!), mõningatele klaasidele prantslaste pinot gris`ile ja kõikvõimalike teraapiliste toimetega spa saunadele. Muide, peaaegu kilomeetri ujusin ära - not bad ühe 41 aastase kohta.

Ja ilusat oli ju tegelikult ka. Sellest oleks pidanud alustama. Nimelt - sünnipäeva hommikul avastasin sängi veerelt 2 üllatusesinejat:) Ja palju kauneid õisi kolleegidelt.

Comments

Anonymous said…
Õnne kah tagantjärele!
ritsik said…
hea pilt :) Palju õnne minugi poolt!
muusake said…
Õnned teele! Üllatusesinejad on vist sünnipäevade kõige parem osa. Ja SPA pani siis samuti korraliku punkti. Oled üks õnnelik inimene, ma näen nii! ;)
Eve Piibeleht said…
Hilinenud õnnesoovid ka siitpoolt!
helle said…
Õnne ja ilusat elu!
Liana said…
Palju ilusat õnne ja kordaminekuid, kallis blogisõber!:) Et sul ja sinu lemmikutel ikka ja alati õnnelikult läheks!

Lumised tervitused Soomest!
Urmo said…
R.I.P, kauss. Minu kohutava sünnipäevamälu tulemusena ma ei teagi nüüd, millal sul see sünnipäev oli ja elektroonilised proteesid ka ei aita. Aga palju õnne ikka.
Heli said…
Bunter, las see õige kpv olla üks andmekaevanduslikke elemente. Ja ma pole ka eriliene sünnipäeva-inimene, as you know:)

Aitäh kõigile sünnipäevasoovide eest! rip 40:)
Anonymous said…
Uueks aastaks Sulle teele, et iga lisanduv aasta oleks sama ekan kui selle sünnipäeva hommik!
Heli said…
Aitäh, kulla Naine!
Millie said…
Hilinenud õnnesoovid!
Belated Birthday Wishes!