Skip to main content

Contus Firmus: september 2009

Kirjutan oma mälestused laupäevasest taaskohtumisest Contus Firmus`ega üles, enne kui need tuhmuvad. Järgmise sündmuseni (live) kulub tõenäoliselt taas terve igavik...

Lühidalt - raudselt selle suve kontsert nr 1.
Arvatavasti ka tehniliselt ja koosmusitseerimise poolest Eesti kõige võimekam harvategev (kontsert)bänd.
Et siis tõeline "The One".
Mu arvamust jagasid nii vanad fännid/kuulajad, kui ka inimesed, kes tulid kuulama LedR`i ja said kingituseks nautida Vermonat, Prophetit, Junot, piinliku täpsusega väljatimmitud pause, sünkoope.

Minu jaoks on bändi firmamärgiks "askeldamine" , mida analoogpillide digisoundide omavaheline sulandamine paratamatult kaasa toob. Sellist lavalist liikumist teistes koosseisudes ei kohta!
Kohati jäi tõesti mulje, et Andres ja Ülo tegutsevad alkemikute laboris vms:) Üsna samalaadset askeldamist olen märganud vaid Joe Zawinuli kontserdil...

Ei teagi, kas ma enam sama entusiastlikult nende plaati ootan. Live on lihtsalt niivõrd hea! Hoolimata mõningatest süntesaatorite võimendamise probleemidest...

Niiet - sain hea laengu algavaks (töö)nädalaks. Loodetavasti leian endas ikka jõudu, et vastata jätkuvalt küsimustele a la "aga milline on teie projekti projektorganisatsioon"?
Jumal auta, ma ei tea ühtegi edukat tarkvaraprojekti, mille reaalsuses oleks teostanud "projektorganisatsioon".
Sööme paberit. Joonistame kastikesi.
Täidan-täidan laeva. Millega? Nämm-nämm-nämm.

Comments