Skip to main content

Nagu ikka ja nagu varem

Töö juures on hetkel raske. Kõik on kuidagi kuhjunud ja niidiotsa leidmine, mille abil sasipundart arutama hakata, on keeruline. Aga küllap see leitakse. Nagu ikka:)

Tegelikult on omamoodi kirgastav teada ja aduda, et ... hoolimata tööasjade kaalukusest, ei võta ma neid enam "maailmaparandusliku" entusiasmiga. Nagu varem:)

Niiet - ka sel sügisel jäävad mu südamenärvid terveks, mitte nii nagu varem.

Mu lühiaegsest kolleegist sai möödunud reedega ekskolleeeg. Naljakas, puutusime kokku põgusalt, ent kuidagi süvitsiminevalt. Mitmed tema lausekatked jäävad mind saatma. Ei midagi juhuslikku siin ilmas. Nagu ikka.

Järgmisel nädalal olen Londonis. Loodetavasti mõjub teine keskkond ja kolleegid mujalt EU-st hästi. Õhtuks on igatahes mitmeid ühisüritusi plaanitud. Eks püüan ka end saatvast kummitusest vabaneda. Ühest unistusest seoses Londoni sopiliste kitsaste tänavate ja Kensington Park´iga. Kevadisi unistusi on õige aeg sügiseti hauda sängitada?

Comments

Pingipoolik said…
Hei, naudi siis õhtuid Londoni kesklinnas! Muideks, üks mu piigadest elab Kensingtonis... ehk tahad head õhtujuhti?;) Kuulasin just ta muljeid sealsamas toimunud Notting Hill Carnival`ist. Ohh jahh...
Heli said…
Hei, Kullake! Helistan Sulle homme ennelõunal - pärast olen pikalt/pidevalt kinni. Praegu sutsu liiga hilja juba...