Skip to main content

Glamuuritu

Tegelikult sai mu identiteediotsing (no need kitkutud kulmud ja plaattina blond) alguse ju sellest, et töökoha poolt viidi läbi fotosessioon.
Et saada ühtlustatud ja soliidseid fotosid kodulehele & pressiga suhtlemiseks.
Pildistamine viidi läbi fotosalongis. Enne tehti korralik make-up ja puha. Fotograafi hüüded meenutasid supermodellide pildistamisel kuuldut .... - näita naeratust, õlad alla, vabamaks-vabamaks - vot nii- väga hea !!:)
Pilt sai kena - kõlbaks sotsiaalse sidususe ministri kandidaadi valimiseks.

Aga nüüd... töökoha jõulupidu on ka tänaseks päevaks minevik. Sära ja glamuur on asendunud absoluutselt vastupidiste tegevustega.
Tahan koguaeg süüa.... Mitte tavalist sööki, aga just pekist liha....kõikvõimalikke nisutooteid... lihapirukaid jm häid soolaseid ja paksukstegevaid asju, ühesõnaga. Ujuma ei aja mind praegu isegi kaikaga mitte. Niipea, kui koolist/töölt koju jõuan ja hädapäraste kodutöödega ühele poole saan, vean flanellpidžaama selga ja poen ära teki alla.
Aa.. villased sokid panen ka jalga:)
Glamuur oodaku oma aega.
Ma ei teagi kaua... suveni?!
Kas ma siis üldse enam voodist püsti saan?

Comments

Eve Piibeleht said…
Mulle on päris mitu asjalikku tohtrit öelnud sellise asja kohta, et seni, kuni asji ei lähe hiidkoguste kartulikrõpsude jms manustamiseni iga poole tunni tagant, näitab organism sellega, et tal on seda mingil põhjusel vaja. Sedasama pekist liha jms. asju, mida muidu nagu üldse ei isuta. Mingil hetkel läheb üle ja kõik jälle normi.
Ehk kõik hea siin maailmas on kas amoraalne, seadusega keelatud võik paksukstegev :D
Anonymous said…
Teine võimalus on oma väärtushinnanguid muuta. Baruto on ka teatud seltskonnas tegija.

U
helle said…
Häid pühi!
Mina söön küll sealiha, hapukapsast, verivortsi ja KÕIKE, mida ainult jõuluajal süüakse. Ja mingu ma paksuks!
Heli said…
Häid tulevasi pühi -neid aastavahetuse omi armasad Sjgelle ja Thela!
Siis saab jätkuvalt kõike manustada.. ilma igasuguste piinadeta, loodetavasti:)

U.
... noeitea, kas Baruto tee ikka on see minu tee;)