Skip to main content

Uisutamine

Eilsed uisuringid koos kolleegidega Harjumäe liuväljal tõid paratamatult meelde lapsepõlve ja tollased talved. Oojaa, olin tõeline iluuisutamise fänn nagu ka enamik mu klassiõdesid. Valgeid iluuiske (neid Botase omi) jätkus vähestele. Ikka hokikatega sai esimesed võtted selgeks õpitud.
Lõpuks mu tähetund siiski koitis - sünnipäevaks sain oma pinginaabri vanad uisud! Valged uisud olid maakohas defitsiidiks, ent pinginaabril olid kusagil tutvused sees ja kui ta uiskudest välja kasvas ja müüki need pani, otsustas ema need mulle ära osta. Mäletan et tegelikult läksid uisud ka mulle napilt jalga, villane sokk enam sisse ei mahtunud, ent himu neid saada oli nii suur, et valetasin emale et täiesti parajad on:)
Naabritüdrukuga puhastasime metstiigile uisuvälja ja kordamööda katsetasime uusi uiske. Tagurpidisõit tuli oluliselt  paremini välja kui pantsidega. Ja väga ilusad olid  valged uisud ikka ka... Katsetasime isegi hüppeid:)
No ja eile oli tuli peaaegu kõik uuesti meelde. Isegi tagurpidisõit hakkas lõpupoole välja tulema. Kolleegid olid  vahvad - hiljem pika laua taga kohvik Matildas teed ja  pirukaid manustades tundsin end vääääga hästi. Kõik tundsid, silmist oli näha.

Allolev paar oli mu lapsepõlvelemmik jäätantsus:)

Comments

sille said…
Kui lihtne oli ikka 30 aastat tagasi jäätants. :)
Tõesti ainult tants ja sammukombinatsioonid. Aga ilus ikka.
Heli said…
Jaa, ja ülimalt plastiline liikumine! Mulle meeldib ka just see näiline lihtsus.