Skip to main content

Black is back

Must on minu värv. Oonüks.

Sõitsin oma mustaga täna teisele mustale sisse.
Õnneks ei miskit hullu ei inimeste ega sõidukitega... tipptund ja mu ees äkki peatunud auto. 
Kindlustusega väheke asjaajamist. Aga esimest korda kogu mu juhistaaži jooksul. Tavaliselt olen kohe blokki saanud. Aga täheleapanu  oli ringteeliiklusel ja vasakul.
Kolleeg sõitis täpselt minu järel, sest tuli hobusesõnniku järgi :) Tal olid vajalikud blanketid ja teadmised, kuidas asjad käivad. Naljakas, võtsin kõike väga rahulikult. Konstruktiivselt :P

Rääkisime eile pikalt R.-ga telefonitsi. Vahepeal oli tal see väljas ja muidu oli ka peidus. Tean, et seda on talle vaja nagu hapnikku.
JJ filmist. Tema uuest väljakutsest akadeemilise õppejõuna. Analoogsüntesaatorist, mille ta endale hankis. Sellest, et me pole nii kaua näinud. Märtsis viimati. Ta muideks kahtlustas kohe, et ju ma siis armunud.  Lõppeks otsustasime, et lähme tuulutama end "pimedatesse katakombidesse".  Momentum  - arendame teemat. Igatsen ta juttu ja naeru. 


Comments