Skip to main content

Üks vahejuhtum

Mul on jälle need ripsmed. Et kevadine remont vist või nii... 
Huvitaval kombel tuli allergiline reaktsioon seekord kohe. 
Osalt oli "süüdi" ka sulfaate sisaldav rioja vein, mida Teletornis toimunud kontserdil manustasime.
Ülitundlik ikka oled, ütles K. 
Nojah.

Kui paar päeva tagasi "hooldusesse" läksin, toimus igatahes üks huvitav vaheseik.
Hüppasin autost välja ja suundusin hoogsa sammuga (olin hilinemas) ilukabineti poole, kui äkki märkasin, et üks mees vaatab mind ja naeratab. Sattusin segadusse, sest ta ei tundunud tuttavlik. Vaatasin veelkord temas suunas - ikka ainitine pilk ja naeratus...
Lõin pilgu maha ja hakkasin vist veelgi kiiremini kõndima...  Lõpuks jõudsin sihtpunktini. Tema sisenes samasse hoonesse...
 Vaatasin igaks juhuks veel majajuhist, et mitmendale korrusele minema pean ja siis oli äkki tema ka sealsamas, avas mulle ukse... tänasin ja lipsasin sisse. Ikkagi segaduses.
Iseenda käitumisest...märkamisest.
Baarides, pubides jms paiksetes kohtades olen küll märganud pilke...neid õliseid. Aga niimoodi... 
Et, huvitav... kas selliseid juhtumeid on ehk kunagi varem ka olnud... ja ma pole märganud.

Comments