Skip to main content

Plaan B

Plaanime tüdrukutega iga-aastast matka saareriiki. 
Olen segaduses, sest ei oska veel tänase hetkeni otsustada, kas tahan sinna  jääda pikemaks ajaks või mitte.See sõltub nii mitmest asjaolust ja eelkõige muutlikust meelest.
Aga õnneks olen sedavõrd sõltumatu oma otsustes, et ei vaeva sellega pead. Kujuneb nagu kujuneb.
Lihtsalt kulgen, sest puhkus paistab otse ees. 

Mõned kuupäevad on veel "paigas". Klassikokkutulek, näiteks. Ent üldiselt... ei midagi kindlat. 
Puhkus ongi plaanivaba. Sestap ei suudaks ma näiteks eales suvepuhkuse ajal kusagile reisida. Sest see tähendab plaani, kohustust end lennujaamast - lennujaama vedada. Kellaaja täpsusega. 
Mulle meeldib puhkuse ajal unustada aeg ja rutt.

Ja ilmastik pole ka üldse teema.
Vaid valesti valitud riietus.Pole minust kliimapagulast. Mulle meeldib igasugune ilm. 
Näis, mis plaanid Ilmataadil, eks sätin tema järgi toiminguid ja käike.

Comments